رهبر انقلاب: ایران به دنبال سلاح هسته‌ای نیست

فارس: حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای عصر امروز در جمع زائران و مجاوران حریم رضوی با بیان اینکه تحرک اقتصادی مسئولان کشور با همراهی مثال زدنی و تحسین برانگیز مردم در طول سال ۹۰ قابل ذکر است، اظهار داشتند: یکی از این اقدامات اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها بود که برای کشور یک نیاز و ضرورت است.


ایشان ادامه دادند: همراهی مسئولان کشور چه در دولت و چه در مجلس در این راه بسیار مهم و قابل توجه است.


رهبر معظم انقلاب اظهار داشتند: کار بزرگی در کشور صورت گرفت و توزیع یارانه‌ها توسط نظام و دولت عادلانه صورت می‌گیرد.


حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای با بیان این که از اهداف دیگر قانون هدفمندی یارانه‌ها، اصلاح ساختار تولید و ساختار اقتصاد کشور است، فرمودند: از دیگر اهداف این قانون مدیریت مصرف حامل‌های انرژی بوده است.


ایشان با اشاره به پیشرفت‌های کشور در زمینه های علمی و فن آوری در سال ۹۰ فرمودند: بر اساس گزارشات مراکز علمی معتبر دنیا، سریع‌ترین رشد علمی جهان امروز در ایران انجام می‌گیرد.


ولی امر مسلمین جهان افزودند: در سال ۱۳۹۰ که تقریبا برابر بود با سال ۲۰۱۱ میلادی این گزارشات حاکی از این است که نسبت به سال ۲۰۱۰ میلادی، رشد و پیشرفت علمی این کشور ۲۰ درصد افزایش داشته است.


ایشان در ادامه بیاناتشان فرمودند: این در شرایطی است که دشمنان ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی برای سقوط ملت ایران شرط بندی می‌کردند.


حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای با بیان این که ایران به دنیال سلاح هسته ای نیست، اظهار داشتند: اینها همه بهانه است، یک روز بهانه می آوردند که ایران به دنبال سلاح هسته‌ای است و روز دیگر بهانه حقوق بشر می‌آورند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا