به گزارش خبرنگار یزدفردا، عزیزا... سیفی فرماندار یزد با بیان اینکه در زمان قانونی تبلیغات داوطلبین و هواداران آنها باید به قوانین و مقررات احترام بگذارند اظهار داشت: در واقع احترام به قوانین و مقررات انتخاباتی احترام به اصول و ارزشهای اساسی اسلامی است که این ارزشها را بیش از پیش شکوفا می سازد.

 وی با اشاره به اینکه باید هزینه تبلیغات کاهش یابد و صرفه جویی صورت پذیرد خاطر نشان کرد: یکی دیگر از موارد مهمی که نامزدها باید به آن توجه داشته باشند این است  که به دور از هرگونه اسراف و زیاده روی در تبلیغات باید اهداف و برنامه های خود را مشخص نمایند تا علاوه بر صرفه جویی و جلوگیری از اسراف به حفظ پاکیزگی محیط زیست و پرهیز از آلودگی محیطی اقدام نمایند.

رئیس هیأت اجرایی انتخابات شهرستان یزد تأکید کرد: رعایت انصاف و ادب در برخورد با رقبا و جلوگیری از تخریب کاندیداها و احترام به قواعد اخلاقی در این رقابت حساس و فشرده یکی از مهمترین عواملی است که نامزدها و هواداران آنها باید رعایت نمایند.

وی اظهار داشت: داوطلبین توجه داشته باشند که در سخنرانی ها و تبلیغات دستاوردهای انقلاب و تلاشهای مسئولین نظام در این سه دهه نیز بیان کنند.

سیفی در پایان گفت: انتخابات مظهر اقتدار یک ملت برای انتخاب سرنوشت و آینده خود می باشد و همه باید با فراهم نمودن شرایط مناسب حماسه ای دیگر را به کتاب پر افتخار نظام جمهوری اسلامی ایران اضافه نمایند.

 

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا