داغ انتخاباتی :مهندس وزیری هامانه حضور در جمع نانوایان يزدي:در يك جدول زمان‌بندی پيگير مشكلات اصناف خواهم بود

خبر های داغ انتخاباتی یزدفردا :مهندس وزیری هامانه در جمع نانوایان یزد از تمام اقشار جامعه برای حضور پرشور در انتخابات دعوت کرد.

نامزد نهمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي گفت: با توجه به تهدیدات گسترده جهانی همه مردم باید در انتخابات حضور پرشور داشته باشند و با تفکر و تأمل در کاندیداها با بصیرت و هوشمندی خود کاندیدای اصلح را انتخاب کنند.

نانوایان یزد نیز در این جلسه مسائل و مشکلات خود را مطرح کردند. یکی از مسائل مطرح شده این بود که نرخ نان نسبت به دیگر استان‌ها 10 تا 15 درصد پایین‌تر است و به این دلیل درآمد نانوایان كاهش يافته و زندگی نانوایان را با اختلال مواجه كرده است. به گفته آنها مسئولان حمایت نمی‌کنند و نانوایان با مشکلات جدی روبرو هستند.

مهندس وزیری‌هامانه نيز قول مساعد داد تا علاوه بر حفظ رابطه خود با همه اصناف مشکلات آنان را پیگیری کند. وی قول داد با ایجاد یک جدول زمانبندی با همه اقشار و اصناف از نزديك سخن بگويد.

هزینه بالای بیمه نانواها و نامناسب بودن آرد تحویلی به نانوایان كه موجب مقصر جلوه دادن نانواها شده از یکی دیگر مشکلاتی بود که بیان شد که مهندس وزیری هامانه در این زمينه اظهار كرد: اگر نانوایی جزو مشاغل سخت و زیان بار به حساب آید مشکل هزينه‌هاي بالا برطرف خواهد شد.

غیربومی بودن رؤسای ادارات استان از ديگر مواردي بود كه به عنوان مشكلات در اين جلسه مطرح شد.

در پایان این جلسه مهندس وزیری هامانه قول داد در صورت انتخاب شدن اولین جلسه خود را با نانواها تشکیل دهد.


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا