داغ انتخاباتی :افشا گری یزدفردا »:معلی رییس ستاد وزیری هامانه  نفوذی سردار جوکار  در ستاد وزیری هامانه!!!!(سند و مدرک و تصاویر)

خبرهای داغ انتخاباتی یزدفردا :علی آبادی :آنقدر از بازار داغ سیاست در این زوزها نوشتیم که کم کم خودمان هم باور کرده ایم که انتخابات چیزی به جز خبر های سیاسی جدی ندارد.

برای رفع خستگی مخاطبان و نامزدهای انتخاباتی بد نیست گه گاهی هم از سوژه های جدی انتخابات ،سوژه هایی کمتر جدی و کمی نزدیک به شوخی هم بپردازیم .


البته در قسمت شوخی های انتخاباتی قصد تحقیر ،توهین و یا خدای ناکرده آزرده کردن خاطر کاندیدا ها و هوادارانشان را نداشته و در انتخاب سوژه ها نیز هیچگونه حساسیتی نسبت به افراد انتخاب شده وجود نخواهد داشت .

امید واریم همشهریان و مخاطبان فردائی نیز در این راه نقطه نظرات خود را برای هر چه بهتر شدن این بخش به همکاران ما انعکاس دهند قطعا راهنمائی کاندیداها و مخاطبان  در انتشار مطالب بعدی  لحاظ خواهد شد .

دومین خبر داغ نه چندان جدی انتخابات مجلس نهم :

مهندس معلی که نامش یزدی ها  را به یاد گاز  می اندازد ، از ابتدای راه اندازی شرکت گاز استان یزد تا چند سال قبل(به مدت چهارده سال ) که به صورت کاملا نامتعارف و  یک شبه از این سمت کنار گذاشته شد،  رییس شرکت گاز استان یزد بود  و قطعا همه می دانند که در انتخابات مجلس نهم به عنوان یار همکار و همراه و رییس ستاد مهندس وزیری وزیر اسبق نفت که یزدی است در انتخابات حضوری پر رنگ دارد .

و حتما در چند خبر قبل یزدفردا خواندید که جناب کاظمینی از" نیروهای نفوذی در ستادهای انتخابی کاندیداها  " گفته بودند و امروز در گزارش های منتشر شده یزدفردا به رد پایی از نفوذ ستاد ها در ستاد دیگر یکانداها برخوردیم  که افشا کردن موضوع را وظیفه و رسالت خود دانستیم  البته با سند و مدرک غیر قابل  انکار و تکذیبیه آرام و شدید هم کارساز نخواهد بود!!!!!

مدرک و سند اول :

وزیری هامانه وزیر نفت اسبق دولت احمدی نژاد را در کنار رییس ستاد انتخاباتی خود مهندس معلی  می بینید

به کجا خیره شده اند و در چه فکری هستند بماند که خود حدیث مفصلی دارد که خارج از بحث این خبر است 

سند دوم :

سردار جوکار را هم قطعا می شناسید البته شاید بیشتر عادت کرده باشید که ایشان را در لباس سرداری ببینید تا در کت وشلوار !!

سردار جوکار نیز به همراه یکی از مسئولین ستاد انتخاباتی خود در حال خوش و بش می بینید بماند که دکتر فروزان نیا جراح معروف قلب رییس ستاد انتخاباتی ایشان هستند  و قائم مقام چه می کویند خدا عالم است !!!!

در چه فکری هستند   و پوزخند سردار از چه جهت است   به موضوع ارتباطی ندارد !!!


سند سوم و مهم :

آقای معلی رییس ستاد انتخاباتی وزیری هامانه را که در تصویر اول خدمتتان معرفی کردیم در حال صحبتی پنهانی با سردار جوکار رقیب وزیری هامانه می بینید !!!

قطعا به سخنان مهم کاظمینی که گفته بود" نیروهای نفوذی در ستادهای انتخابی کاندیداها " ایمان خواهید آورد !

حال چه می گوید و راپزت کدام برنامه وزیری هامانه را به سردار جوکار  می دهد معلوم نیست و متاسفانه چون عکس است نمی توان لبخوانی نمود و مهندس وزیری هامانه را از لو رفتن اطلاعات ستاد انتخاباتتی اش مطلع نمود !!!

اما آنگونه که از دست معلی می توان متوجه شد این است که احتمالا اطلاعات را در ورق ریزی نگاشته و به صورت یواشکی (همانگونه که بعضی از دانش آموزان و دانشجویان تقلبی به دوستشان می رسانند ) می خواهد به سردار بدهد !!

البته سردار هم کاملا غافلگیر شده و متعجب به نظر می رسد و احتمالا اخبار مهمی در حال رد و بدل شدن است !

اما سند چهارم و خیلی مهم مهم :

این سند افشای راز است که ثابت کننده است و دیگر راه انکار برای هیچ یک باقی نگذاشته و چاره ای جز اعتراف صادقانه ندارند !!

هر چه کاظمینی با تیتر درشت و تیتر ریز نوشت هیچ کس باور نکرد که او از سر درون آگاه است که می نویسد نیروهای نفوذی در ستادهای انتخابی کاندیداها   بیخود و بی جهت ننوشته و با سالها تجربه حرف بی اساس نخواهد زد هرچند خیلی ها که به وی بدبین هستند برداشت تبلیغاتی از موضوع نمودند .

ولی با دیدن تصویر زیر نه تنها به مطلب ایشان ایمان می اورید بلکه از فردا سرسرای عمارت کاظمینی می شود محل صف کاندیداها  و روسای ستادهای انتخاباتی که از ما بقی اسرار نیز آگاه شوند حال آیا کاظمینی حاضر می شود اطلاعات و اسرار نهفته و نا پنهان انتخابات را به جز فقیه و اعرافی به فرد دیگری هم بگوید یا نه  بستگی به تصمیم میرزا خواهد داشت !!

از موضوع خارج نشویم به تصویر چهارم با دقت نگاه کنید !!

آن چیز که عیان است چه حاجت به بیان است !

بله سردار جوکاردر حال مطالعه اطلاعات داده شده توسط معلیاست .و معلی نیز که در ظاهر وزیری هامانه را همراهی می کند زیر چشمی در حال خواندن مطالب نوشته شده خود است که اگر سردار نتوانست بخواند راهنمایی کند !!!

وزیری هامانه هم که 37 سال در کار نفت و چاه نفت و فروش نفت و تصویب بودجه های نفتی بوده غافل از آنکه رودست سیاسی خورده و رییس ستادش نفوذی سردار جوکار است !!

و البته اگر معلی نفوذی وزیری هامانه در ستاد سردار جوکار نباشد  قطعا  در تصویر سوم به سردار نزدیک شده و اطلاعات سوخته را تقدیم سردار نموده و الان هم به بهانه همراهی وزیری هامانه ،در حال نفوذ و مطالعه یادداشت سری و خصوصی ستاد سردار است که در اختیار وزیری هامانه قرار دهد و سردار با سی سال سابقه فعالیت در رده های بالای مدیریتی و فرماندهی سپاه رودست خورده و با اصلاعاتی سوخته اطلاعات حیاتی رقابت انتخاباتی اش را به رقیب هدیه کرده است !!!

به هر حال و در هر صورت کاندیداهای انتخاباتی مواظب باشند و مطالب آمیرزا محمد را جدی بگیرند که فرمودند :

نیروهای نفوذی در ستادهای انتخابی کاندیداها


با عذر خواهی مجدد از جناب معلی و همچنین مهندس زیری و سردار جوکار و آمیرزا محمد کاظمینی عزیز

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا