دبیر جشنواره ملی خوشنویسی رضوی یزد :آثار ارسالی به نهمین دوره جشنواره 25 درصد رشد داشته است

دبیر جشنواره ملی خوشنویسی رضوی یزد گفت : آثار ارسالی به دبیرخانه دائمی نهمین جشنواره ملی خوشنویسی رضوی یزد رشد 25 درصدی داشته است .

محمود عالیشوندی اظهار داشت : دبیرخانه دائمی جشنواره با تشکیل جلسات متعدد ، در حضور اعضاء و با دعوت از 12 استاد مطرح خوشنویسی کشور در راستای علمی تر و تخصصی تر شدن جشنواره خوشنویسی رضوی گام های موثری برداشته است .

دبیر جشنواره ملی خوشنویسی رضوی یزد ادامه داد : امسال 749 اثر از 505 شرکت کننده به دبیرخانه جشنواره رسیده است که از این تعداد 451 اثر در رشته نستعلیق ، 179 اثر در رشته شکسته نستعلیق ، 63 اثر در رشته نسخ و 56 اثر در رشته ثلث می باشد .

عالیشوندی افزود : آثار ارسالی به نهمین دوره جشنواره خوشنویسی رضوی هم از لحاظ کیفی و هم از لحاظ کمی از رشد قابل ملاحظه ای برخوردار است و جوایز جشنواره نیز نسبت به دوره های گذشته افزایش خوبی داشته است .

وی تصریح کرد : هیأت انتخاب از بین آثار رسیده به دبیرخانه دائمی نهمین دوره جشنواره ملی خوشنویسی رضوی یزد تعداد 478 اثر را به عنوان آثار برگزیده انتخاب کرده و در نمایشگاه جشنواره نهم در محل حسینیه سید محمد آقا در معرض دید هنرمندان خوشنویس و علاقه مندان به این هنر فاخر قرار داده است .

دبیر جشنواره ملی خوشنویسی رضوی یزد اظهار امیدواری کرد : یزد بتواند یکی از بهترین میزبان های جشنواره بین المللی امام رضا (ع)باشد

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا