مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد :

جشنواره ملی خوشنویسی رضوی یزد توان بین المللی شدن را دارد

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد در مراسم افتتاحیه و تجلیل از برگزیدگان نهمین دوره جشنواره ملی خوشنویسی رضوی یزد گفت : این جشنواره با فراهم شدن ابزار و امکانات لازم می تواند به یک جشنواره بین المللی تبدیل شود .

محمود عالیشوندی با ارائه گزارشی از روند برگزاری نهمین دوره جشنواره ملی خوشنویسی رضوی یزد به افزایش 25 درصدی تعداد شرکت کنندگان و آثار در این دوره اشاره کرد و افزود : جشنواره نهم با تغییرات کمی و کیفی که شاهد بودیم به یکی از جشنواره های طراز اول خوشنویسی کشور تبدیل شده است .

دبیر جشنواره ملی خوشنویسی رضوی یزد اظهار داشت : قصد داریم در راستای رقابت عادلانه و افزایش حضور بانوان در فعالیت های فرهنگی و هنری از سال آینده داوری آثار بانوان خوشنویس را به صورت مجزا انجام دهیم تا در هر رشته نفرات برگزیده به تفکیک اعلام شود .

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد گفت : جشنواره ملی خوشنویسی رضوی توانسته است کمک شایسته ای به شناخت استعدادها های هنری نوجوانان و جوانان در حوزه خوشنویسی نماید و موجبات رشد ، ارتقاء و پیشرفت این هنر قدسی را فراهم آورد .

دبیر جشنواره ملی خوشنویسی رضوی یزد تصریح کرد : این جشنواره به یک حرکت فرهنگی و هنری جریان ساز در کشور تبدیل شده است و هر ساله بر غنا و معنویت آن افزوده می شود .

در پایان افتتاحیه و مراسم تجلیل از برگزیدگان نهمین دوره جشنواره ملی خوشنویسی رضوی یزد نمایشگاه ویژه آثار اساتید خوشنویسی ایران و نمایشگاه آثار جشنواره با حضور مسئولان استان ، توسط آیت الله ناصری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد افتتاح گردید .

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا