عالیشوندی: یزد در لیگ تکواندو کشور نماینده خواهد داشت


رئيس هيئت تكواندو يزد گفت : با وجود تمامي مشكلاتي كه براي رشته هاي غير فوتبالي جود دارد ولي با اين حال فدراسيون تكواندو سازمان ليگ توانسته شرايط ايده آلي را براي اين رشته المپيكي ايجاد كند.

به گزارش یزدفردا، محمد عاليشوندي ، رئيس هيئت تكواندو يزد ، خاطر نشان كرد : بدون شك برگزاري ليگ در تمامي سطوح اتفاقي بسيار بزرگ و مهم براي تكواندو محسوب مي شود و از دل همين مسابقات استعدادهاي بسياري را كشف و به اردوهاي تيم ملي دعوت مي شوند و البته كيفيت بالاي مبارزات باعث رشد تكواندوكاران و افزايش تجربيات آنها در مسابقات خواهد شد به نحوي كه حتي ملي پوشان هم از حاشيه امنيت برخوردار نيستند .


وي ادامه داد :براي اينكه در آينده اي نزديك يزد هم در سطح كشور و بين الملل حرفي براي گفتن داشته باشد برنامه ريزي دقيق و كارشناسي صورت گرفته است و به همين منظور مصمم هستيم تا در رده هاي پايه ابتدا تمركز داشته باشيم ولي چند ساله آينده در رده هاي بالاتر نيز نمايندگاني را خواهيم داشت .


عاليشوندي در پايان افزود : با توجه به پتانسيل بالايي كه در استان يزد وجود دارد در برنامه داريم كه به زودي ليگ استان را راه اندازي كنيم كه بدون شك جوانان زيادي جذب اين رشته خواهند شد و البته با توجه به اينكه يزد شهري صنعتي محسوب مي شود حتما در اين خصوص مي توانيم در ليگ نيز نماينده داشته باشيم .

روابط عمومی

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا