لیگ تکواندو در یزد راه اندازی می شود


رئیس هیات تکواندو استان یزد با اشاره به ظرفیت ها و پتانسیل های این ورزش در یزد از راه اندازی لیگ استانی تکواندو در سال جاری خبرداد.


محمودعالیشوندی با بیان اینکه اکنون لیگ مظم تکواندو در یزد وجود ندارد خاطرنشان کرد:لیگ تکواندو استان در سال جاری با هدف ارتقای سطح ورزش تکواندو استان راه اندازی می شود.


وی همچنین با اشاره به برنامه ریزی برای افزایش تعداد مربیان، داوران و تکواندوکاران استان اظهارداشت: در گذشته ورزش تکواندو استان حضور منظمی در لیگ کشوری نداشت و تکواندوکارن از بی تجربگی رنج می بردند.


عالیشوندی همچنین با اشاره به اینکه در استان یزد 47 هیات ورزشی فعالیت می کننداظهارداشت: رتبه هیت تکوادو استان از 45 به 11 در سه ماهه ابتدائی سال ارتقا یافته است.


وی همچنین از برنامه ریزی برای برگزاری اردو در همه رده های سنی خبردادو گفت:سال 90فرصتی برای سرمایه گذاری در زمینه ورزش تکواندو است تا سال آینده نتیجه آن را شاهد باشیم.


عالیشوندی همچنین برگزاری مسابقات نونهالان کشور در استان یزد را گام مثبتی در ترغیب مردم به ویژه جوانان ونوجوانان در رده های پائین به این ورزش دانست و تاکید کرد: این مسابقات در نیمه دوم شهریور به میزبانی استان یزد برگزار می شود.


رييس هيات تكواندو يزد تصريح كرد: برگزاري مسابقات متعدد ورزش تكواندو در يزد مي تواند در رشد و تعالي اين رشته بسيار موثر باشد

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا