عالیشوندی: تکواندو به مدارس استان یزد می رود


رئیس هیات تکواندو استان یزد با اشاره به ظرفیت و پتانسیل های بالای ورزش تکواندو از توجه جدی به ورزش تکواندو در مدارس خبر داد.


محمود عالیشوندی، با بیان اینکه پتانسیل ورزش تکواندو در استان یزد بیش از ظرفیت فعلی است اظهارداشت: با همکاری آموزش و پرورش یزد در مدارس استان به ورزش تکواندو توجه بیشتری خواهد شد.


وی با بیان اینکه متاسفانه لیگ منظمی در زمینه تکواندو وجود ندارد تاکید کرد: متاسفانه در گذشته تکواندوکاران حضور منظمی در لیگ های کشوری نداشتند و آنان به دلیل کمبود مسابقات به ویژه در رده های پائین از بی تجربگی رنج می برند.


عالیشوندی با بیان اینکه در زمینه تکواندو از نظر کیفیت وکمیت با مشکل روبه رو هستیم خاطرنشان کرد: با سرمایه گذاری در رده های پائین و برگزاری منظم لیگ استانی گام های بلندی برای رفع این مشکل در استان برداشته می شود.


وی همچنین برگزاری مسابقات نونهالان کشور در استان یزد را گام مثبتی در ترغیب مردم به ویژه جوانان ونوجوانان در رده های پائین به این ورزش دانست و تاکید کرد: این مسابقات در نیمه دوم شهریور به میزبانی استان یزد برگزار می شود.

رييس هيات تكواندو يزد تصريح كرد: برگزاري مسابقات متعدد ورزش تكواندو در يزد مي تواند در رشد و تعالي اين رشته بسيار موثر باشد .


عالیشوندي افزود: يكي از برنامه هاي مهم اين هيات در سالجاري پيگيري برگزاري مسابقات كشوري در يزد است .


وي ابراز اميدواري كرد تا رشته تكواندو استان با همكاري همه علاقمندان و مسئولان روز به روز به جايگاه حقيقي خود در سطح كشور دست يابد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا