عالیشوندی: تکواندوکاران استان یزد حضور پرشوری در روز جهانی قدس خواهند داشت


رئیس هیات تکواندو استان یزد از حضور پرشور جامعه ورزش به ویژه تکواندوکاران در راهپيمايي روز جهاني قدس خبر داد و گفت: تکواندوکاران استان یزد همچون سال هاي گذشته حضور پرشوری در راهپیمائی روز جهانی قدس خواهند داشت.

محمود عالیشوندی با بیان اینکه روز جهاني قدس در سالجاری به دلیل خیزش های مردم مسلمان در کشورهای اسلامی از اهمیت ویژه ای برخوردار است گفت: راهپیمائی روز جهانی قدس در حقیقت پیام بیداری ملت ها است، پیامی که امروز نشانه هائی از آن را در برخی کشو های مسلمان نظیر تونس، مصر، لیبی، يمن، بحرين و ... شاهد هستیم.

وی با بیان اینکه تکواندوکاران وحدت خود با ساير مسلمين در دفاع از مردم مظلوم فلسطين را در راهپيمايي با شکوه و بزرگ روز جهاني قدس به نمايش مي‌گذارند بيان داشت: تکواندوکاران یزد همچون ساير اقشار انقلابي کشور و استان یزد در روز جمعه چهارم شهريور ماه در راهپيمايي عظيم و ميليوني روز قدس حضور مي‌يابد تا انزجار خود از رژيم منحوس صهيونيستي را نشان دهند.

عالیشوندی حضور مردم در راهپيمايي روز قدس را نماد پايبندي ملت ايران به آرمان‌هاي امام راحل و رهبري دانست و اظهار داشت: روز جهاني قدس يادگار زيباي امام (ره) است که بايد تا زمان محو رژيم صهيونيستي از صحنه روزگار، توسط مردم مسلمان ايران محفوظ بماند.

وی در پایان با بیان اینکه روز قدس، روز وحدت همه انسان های حقیقت خواه و عدالت دوست است تصریح کرد: تکواندوکاران استان یزد روز جمعه( ۴شهریورماه)همانند گذشته با حضور حماسي خود در راهپيمايي روز جهاني قدس يک‌بار ديگر همگام با ساير اقشار جامعه ضمن تجديد عهد با آرمان‌هاي بلند معمار كبير انقلاب اسلامي و رهبر معظم انقلاب اسلامي حضرت آیت الله خامنه ای(مدظله العالی) همبستگي خود را با ملت مظلوم و ستمديده فلسطين اعلام مي‌کنند و مردم متدین و روزه دار ایران اسلامی را به حضور گسترده در راهپيمايي عظيم اين يوم‌الله بزرگ فرا مي‌خوانند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا