ارتقای 34 پله ای هیات تکواندو یزد در سه ماهه ابتدائی سال جاری


رئیس هیات تکواندو استان یزد از ارتقای 34 پله ای این هیات در ارزیابی عملکرد سه ماه نخست سال جاری از سوی اداره کل تربیت بدنی خبر داد.


محمود عالیشوندی، رئیس هیات تکواندو استان یزد با بیان اینکه پیش از این هیات تواندو از میان 47 هیات ورزشی در جایگاه 45 قرار داشت افزود: در سه ماهه ابتدائی سال جاری رتبه این هیات با افزایش قابل توجهی به 11 از میان 47 هیات ورزشی ارتقا یافته است.


وی ارتقای رتبه هیات تکواندو استان را مدیون تلاش و زحمات همه ورزشکاران، مربیان و کلیه عوامل دست اندرکار در این ورزش دانست و افزود: قطعا ورزش تکواندو از پتانسیل ها و ظرفیت هایی بیش از این در استان یزد برخوردار است.


عالیشوندی ادامه داد: اگر در ورزش تکواندو استان به درستی سرمایه گذاری شود قطعا به جایگاهی بهتر از وضعیت کنونی نیز دست خواهد یافت چراکه این رشته از پتانسیل و ظرفیت بالائی برخوردار است.


وي ابراز اميدواري كرد تا رشته تكواندو استان با همكاري همه علاقمندان و مسئولان روز به روز به جايگاه حقيقي خود در سطح كشور دست يابد.


رييس هيات تكواندو يزد تصريح كرد: برگزاري مسابقات متعدد ورزش تكواندو در يزد مي تواند در رشد و تعالي اين رشته بسيار موثر باشد .


عالشوندي افزود: يكي از برنامه هاي مهم اين هيات در سالجاري پيگيري برگزاري مسابقات كشوري در يزد است .

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا