گزارش تصویری :عیادت عالیشوندی مدیرکل ارشاد استان یزد از استاد غضنفر ملک ثابت استاد کار دارائی بافی(سلطان دارائی بافی ایران)


یزدفردا :در خبرهای یزدفردا داشتیم: سلطان دارائی بافی ایران در بستر بیماری ،نیازمند توجه !شاید فردا دیر باشد!!!!+تصاویری از استاد ملک ثابت در کنار مرحوم صدوقی

شب گذشته عالیشوندی مدیرکل ارشاد اسلامی استان یزد با حضور در بخش قلب بیمارستان سیدالشهداء یزد از استاد غضنفر ملکم ثابت سلطان دارائی بافی ایران عیادت کرد .

در این دیدار استاد غضنفر ملک ثابت با تشکر از عنایت ویژه مدیرکل ارشاد استان اظهار داشت :کاش متولیان میراث فرهنگی و صنایع دستی استان به خود زحمت می دادند و با یک تلفن جویای احوالم می شدم .

سلطان دارائی بافی ایران  افزود:طی این چند روز که در بیمارستان بستری شدم پی بردم که ارزش انسانها در نزد مدیران میراث فرهنگی به اندازه یک دیوار خشتی نیست .

مسئول هیئت عزاداری حسینی محله یعقوبی یزد  افزود:از ما که گذشته است و هشتاد سال از عمرمان گذشت و چند روزی میهمان هموطنانمان هستیم اما به جوانها نصیحت می کنم همیشه در طول زندگی خود به خدا توکل داشته باشند و برای رضای او زندگی کنند .

عالیشوندی مدیرکل ارشاد استان ضمن دلجوئی از این هنرمند صنایع دستی استان اظهار داشت:توجه به پیشکسوتان در تمام عرصه های اجتماعی ،توجه به جوانهاست و با تکریم پیشکسوتان و استفاده از سالها تجربه این سرمایه های انسانی است که جامعه راه تعالی را خواهد پیمود .

مدیرکل ارشاد اسلامی استان در پایان با آرزوی بهبودی برای این استاد کار صنایع دستی اظهار امیدواری نمود با بهبودی استاد ملک ثابت شاهد حضور ایشان در عرصه تولید و انتقال تجربیات ارزشمندشان به نسل جوان باشیم .

 

سرویس عکس یزد فردا


عکس: مجید دهقانی زاده

عکا س یزدفردا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 





  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا