یزدفردا:نشست اعضای هیات تکواندو استان جهت بررسی شرایط و امکانات لازم برای میزبانی مسابقات کشوری 10 مرداد ماه برگزار شد .

نشست اعضای هیات تکواندوی استان یزد عصر روز گذشته 10 مرداد ماه با هدف بررسی شرایط و امکانات واتخاذ تمهیدات لازم برای میزبانی مسابقات تکواندوی نونهالان کشور برگزار شد.

در این نشست که با حضور محمود عالیشوندی، رئیس هیات تکواندو استان یزد برگزار شد، تمهیدات و شرایط استان برای میزبانی مسابقات نونهالان کشور در نیمه دوم شهریور بررسی شد.

محمود عالیشوندی، رئیس هیات تکواندوی استان در این نشست از تشکیل هیات رئیسه تکواندوی استان خبر داد و افزود: به زودی نشست هیات رئیسه تکواندوی استان با هدف سیاستگذاری و اتخاذ تصمیمات و سیاست های راهبردی ورزش تکواندوی استان برگزار می شود.

وی همچنین از ارتقای کمربند برخی تکواندوکاران زن استان خبرداد وافزود: مریم متعبد، الهه عیسی زهی، زهراو زینب حیدری در آزمون ارتقای کمربند که در خراسان رضوی برگزار شد از مشکی دان دو به سه ارتقا یافته است.

عالیشوندی با اشاره به برگزاری مسابقات فینال ورده بندی نوجوانان و بزرگسالان تکواندوی استان اظهارداشت: نفرات اول تا سوم مسابقات نونهالان به اردوی انتخابی برای حضور در مسابقات کشوری دعوت می شوند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا