پیام تسلیت انجمن خبرنگاران ، نویسندگان و عکاسان ورزشی ایران شعبه یزد به مناسبت درگذشت حجت الاسلام صدوقی

 

انا لله و انا الیه راجعون

در سالروز شهادت حضرت آیت الله صدوقی سومین شهید محراب دیارمان خبر ارتحال جانسوز و جانگداز حاج شیخ محمد علی صدوقی نماینده ولی فقیه و امام جمعه محترم یزد و یادگار سومین شهید محراب ما را متاثر و داغدار و عزادار نمود .

بر همگان واضح و مبرهن است که مرحوم حاج شیخ محمد علی صدوقی در طول مبارزه با رژیم ستم شاهی یار وفادار و همراه صدیق امام راحل (ره) بود و نقش به سزایی در پیروزی انقلاب و تبلیغ جمهوری اسلامی و تداوم بخشی راه امام داشت .

وی عالمی مجاهد ، مردی صبور ، با صداقت ، حامی محرومان و مستضعفان بود که با گشاده رویی و تواضع و فروتنی پذیرای مردم جهت رفع مشکل و گرفتاریهایشان بود و تمام وجود خود را برای آبادانی و سربلندی یزد و یزدی در طبق اخلاص گذاشت و منشا خیر و برکت بود .

انجمن خبرنگاران ، نویسندگان و عکاسان ورزشی ایران شعبه یزد این ضایعه اسفناک و جانگداز رحلت مرحوم حاج شیخ محمد علی صدوقی نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد را به محضر حضرت ولیعصر (عج) ، رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی ) و مردم شریف استان یزد به ویژه بیت مکرم شهید محراب تسلیت و تعزیت عرض می نماید و از خداوند رحمان علو درجات معنوی برای روح بلند آن فقیه مجاهد مسئلت دارد .

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا