انالله و انا الیه راجعون 

 قال رسول الله (ص)

اذا مات العالم الفقیه ثلم فی الاسلام ثلمة لایسدها شیء

وقتی عالمی فقیه، فوت كند در اسلام رخنه و حفرهای ایجاد میشود كه هیچ چیزی نمیتواند جای آن را پر کند.

در گذشت خادم خستگي ناپذير و مؤثرعرصه هاي خدمت به نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران مرحوم حجت الاسلام و المسلمين شيخ محمد علي صدوقي يادگار سومين شهيد محراب حضرت آيت ا... صدوقي همزمان با ايام شهادت پدر بزرگوارشان مايه تأسف و تألم اينجانب گرديد.

مرحوم صدوقي چهره اي خدوم و ارزشمند بود كه عمر خود را مصروف تلاش و خدمت به انقلاب اسلامي و استان دارالعباده يزد نمود و در دوران تصدي نمايندگي و لي فقيه و امام جمعه يزد منشاء خدمات بي شائبه و مؤ ثر به مردم ولايتمدار و مؤمن استان يزد بود .

آن مرحوم در معيت پدر بزرگوارشان نقش مؤثري را در حركتهاي عظيم مردمي بر عليه رژيم مستبد شاهنشاهي ايفا نمود و انشاءا... اين شجاعتها و ايثار گري ها عاملي براي علو درجات ايشان در پيشگاه حق تعالي خواهد بود .

اينجانب اين ضايعه بزرگ را به پيشگاه حضرت وليعصر (عج) و نائب بر حق ايشان مقام معظم رهبري (مدظله العالي ) ، استاندار يزد و خانواده بزرگوار آن مرحوم و مردم مؤمن و ولايتمدار استان يزد تسليت عرض نموده و مراتب حزن و اندوه مردم مؤمن شهرستان خاتم را نيز به خانواده آن عزيز سفر كرده نثار مي نمايم و از تمامي آحاد مردم شهرستان خاتم دعوت مي كنم در مراسم تشيع و تدفين و همچنين تجليل و تكريم از مقام شامخ ايشان حضوري پر شور داشته باشند .

سيد ناصر امامي ميبدي

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا