محمدرضا فلاح‌زاده امروز در حاشيه كنگره آيت‌الله صدوقي و شهداي طلبه و روحاني استان يزد اظهار داشت: عصر امروز پيكر مطهر حجت‌الاسلام صدوقي از تهران به يزد منتقل مي‌شود و صبح فردا مراسم تشييع پيكر ايشان در يزد برگزار مي‌شود.
وي افزود: مراسم تشييع پيكر مطهر حجت‌الاسلام صدوقي از هشت صبح فردا از مسجد ملااسماعيل، پايگاه نمازجمعه و جماعت و محل شهادت آيت‌الله صدوقي آغاز مي‌شود.

فلاح‌زاده همچنين خاطرنشان كرد: فردا، يكشنبه 12 تيرماه در استان يزد تعطيل رسمي و تا پايان هفته عزاي عمومي اعلام مي‌شود.
وي در بخش ديگري از سخنان خود با بيان اينكه از سرّ الهي همزماني درگذشت حجت‌الاسلام صدوقي و پدر بزرگوارشان آيت‌الله صدوقي بي‌اطلاع هستيم، افزود: صدوقي همواره همراه با پدر خويش در كنار امام خميني (ره) حضور داشت و براي جمهوري اسلامي ايران سر از پا نمي‌شناختند و حتي در جبهه‌ها نيز پدر بزرگوارشان را همراهي مي‌كردند.
فلاح‌زاده عنوان داشت: اين پدر و پسر بزرگوار در پرورش حوزه‌هاي علميه و دانشجويان دانشگاه امام صادق (ع) نقشي اساسي و تاثيرگذار داشتند.
وي بيان داشت: هرجا سيل و زلزله و حوادث طبيعي رخ مي‌داد، اين علماي شاخص شيعه پيشاپيش همه كمكرساني مي‌كردند.
استاندار يزد با تسليت اين ضايعه به مردم استان يزد، مقام معظم رهبري و خاندان صدوقي، از مردم دارالعباده يزد خواستند همچون هميشه در مراسم تشييع پيكر حجت‌الاسلام صدوقي نيز حضوري پرشكوه و منسجم داشته باشند.
حجت‌الاسلام محمدعلي صدوقي بامداد امروز بر اثر بيماري در بيمارستان لاله تهران درگذشت.
منبع : فارس
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا