ادامه برنامه های ستاد بزرگداشت آئین حضرت ابراهیم در ابرکوه

 ابرکوه رحیم میرعظیم سرپرستی یزد فردا:ستاد بزرگداشت آئین حضرت ابراهیم(ع) در ابرکوه برنامه های خود را در سال جاری نیز ادامه خواهد داد.

عضو ستاد بزرگداشت آئین حضرت ابراهیم(ع) در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: این ستاد در سال گذشته با هدف تامین و توزیع گوشت قرمز و سفید مایحتاج نیازمندان در سطح شهرستان ابرکوه در مسجد امام حسین درب قلعه ابرکوه تشکیل گردید.

به گفته علی اصغر قیومی، این ستاد در عید قربان سال گذشته با جلب حمایت های مردمی موفق به تهیه و توزیع بیش از 800 کیلوگرم گوشت قرمز در بین نیازمندان محلات مختلف ابرکوه گردیده بود.

وی خاطر نشان ساخت: با تجربه سال گذشته، در صدد ادامه این فعالیت بر آمدیم و امسال نیز،به همت خیرین همکار خود، موفق به خرید و توزیع 440 کیلوگرم گوشت مرغ در بین افراد نیازمند تحت پوشش خود در سالروز تولد مولای متقیان، حضرت امیرالمومنین علی (ع) گردیده است.

قیومی افزود:این عمل خیرخواهانه که با همراهی و همگامی کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان ابرکوه نیز همراه بوده است، در سایر مناسبت های مذهبی سال نیز تکرار خواهد گردید.

وی از عموم خیرین در صورت تمایل جهت مشارکت در این طرح نیز دعوت به عمل آورد.

شایان ذکر است که مسجد امام حسین(ع) درب قلعه ابرکوه از مساجد فعال شهرستان ابرکوه است که نخستین مرکز دیجیتال ابرکوه نیز چندی قبل در این مسجد شروع به فعالیت نمود.



  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا