یهودیان بدن پیامبر را سحر کردند؛ آیا ماسونها در پی سحر بدن ولیّ فقیه هستند؟


دبیر سیاسی

شان نزول مُعَوَّذَتَین؛ سحر شدن پیامبر به دست یک یهودی: علامه طباطبایی در المیزان در تفسیر سوره فلق؛ «مردى يهودى رسول خدا (ص) را جادو كرد، و در نتيجه آن حضرت بيمار شد، جبرئيل بر او نازل گشته دو سوره معوذتين را آورد و گفت: مردى يهودى تو را سحر كرده و سحر مذكور در فلان چاه است، رسول خدا (ص) على (ع) را فرستاد آن سحر را آوردند، دستور داد گره‏هاى آن را باز نموده، براى هر گره يك آيه بخواند، على (ع) هر گرهى را باز مى‏كرد يك آيه را مى‏خواند، به محضى كه گره‏ها باز و اين دو سوره تمام شد، رسول خدا (ص) برخاست، گويا پاى‏بندى از پايش باز شده باشد.» المیزان، به نقل از الدر المنثور، ج ۶، ص ۴۱۷.

امام صادق (ع) هم نظير اين معنا را روايت كرده است۱. روايات بسيارى هم از طرق اهل سنت با تفاوت اندکی وارد شده است. در تفسیر نورالثقلین، روايات ديگری نيز از طرق ائمه معصومین (ع) نقل شده است.»

آیا کسی می تواند پیامبر خاتم و اشرف مخلوقات را سحر کند؟ قرآن۲ مسحور شدن رسول الله را نفی کرده است، پس چگونه ممکن است که سحر ساحران در رسول الله (ص) اثر کرده باشد؟ پاسخ: مشرکین ادعا می کردند که سخنان پیامبر، سحر است، یعنی عقل ایشان مسحور است و قرآن این مساله را رد می کند؛ اما دلیلی در دست نیست که سحر نتواند تاثیری بر بدن پیامبر ایجاد کند.» بنابراین در موارد زیادی، رسول خدا (ص) حسن و حسينعلیهم السلامرا با اين دو سوره تعويذ مى‏كرد؛ مجمع البيان، ج ۱۰، ص ۵۶۹. پایان بحث تفسیری المیزان.

ولیّ فقیه، هدف ساحران؛ وفراماسونها، امتداد یهودیان ساحر؛ : قطعا یکی از برنامه های یهودیان صهیونیست و جریان فراماسونی، تلاش برای مبارزه با همان جایگاه پیامبر در حکومت اسلامی؛ یعنی ولایت فقیه یا یاوران درجه یک وی است. بنابراین لازم است برای جلوگیری از این سحر شیطانی گروهکهای ماسونی، علاوه بر «تعویذ» ولیّ امر مسلمین با سوره های ناس و فلق (معوذتین) و برخی ادعیه رسیده از اهل بیت، به تفسیر این بخش از آیات قرآن و روایات و تنویر افکار عمومی هم پرداخته شود.

سحر کردن بدن ولی فقیه ممکن و سحر عقل وی محال است: قطعا ولیّ فقیه حجت خداست و نمی توان آنچه مربوط به حجت بودن وی است، یعنی رهبری وی را سحر کرد؛تنها می توانند از طریق سحر، به بدن و سلامت ایشان آسیب برسانند؛ پس قطعا نمی توان عقل ایشان را سحر کرد؛ قطعا!

رابطه احتمالی بین جن زدگی و کارکرد هارپ در خراش میدان الکترومغناطیسی بدن: امروزه شواهدی وجود دارد که نشان می دهد سلاح های الکترومغناطیسی، قادرند تاثیری شبیه جن زدگی ایجاد کنند؛ یعنی با تخریب لایه الکترو مغناطیسی پیرامون بدنانسان، آسیب هایی را به سلسله اعصاب وارد کرده، کارکرد برخی از اعضای بدن را مختل یا نابود کنند؛ ویا با ایجاد سپرهای الکترو مغناطیسی، بدن در برابر سلاح ها، "تیربند" کرد.

این کارایی، همان چیزی است که لایه یونوسفیر جوّ زمین هم در برابر توفانهای الکترو مغناطیسی خورشیدی و اشعه ماورای بنفش، انجام می دهد. به نظر می رسد با توجه به اینکه بدن جن از آتش آفریده شده است، امواج را بهتر از ما بشناسند و سلاح های آنان برای حمله به انسان ها، از سنخ امواج الکترو مغناطیسی باشد. البته این موضوع نیاز به تحقیق بیشتری دارد.

سوره ناس و فلق جزئی از قرآنند، بدان چنگ بزنیم: به هر روی احتمال دارد که سلاح هارپ، یک تکنولوژی شیطانی باشد که مدتها به صورت ماورائی عمل می کرده است و روشنفکران، خطراتی از قبیل جن زدگی را یک خرافه می پنداشتند. امروز برداشت شیطان این است که باید ماسونهای شیطان پرست را به این سلاح الکترو مغناطیسی مجهز کند، و این تنها برگ برنده ای است که برای شان باقی مانده است. بنابراین، از این به بعد، باید بیشتر بر روی فلسفه نزول سوره های ناس و فلق و ادعیه و روایات دینی درباره حرز و جوشن اندیشید؛ زیرا سلاح دشمن تمرکز بیشتری به این حوزه خواهد داشت.

---------------------

۱. نور الثقلین، ج ۵، ص ۷۱۸.

۲. "وَ قالَ الظَّالِمُونَ إِنْ تَتَّبِعُونَ إِلَّا رَجُلًا مَسْحُوراً انْظُرْ كَيْفَ ضَرَبُوا لَكَ الْأَمْثالَ فَضَلُّوا فَلا يَسْتَطِيعُونَ سَبِيلًا" فرقان،۸ و ۹.

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا