طبس – حقانی – سرپرستی یزد فردا: خانه فرهنگ دیجیتال طبس همزمان با سفر سیدمحمدحسینی وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی به استان یزد، صبح امروز با حضور امام جمعه- فرماندار و مسئولان این شهرستان افتتاح گردید.

سیدعبدالرحیم رحیمی- رییس اداره ارشاد طبس که در این افتتاحیه سخن می گفت:با تقدیر از (عالیشوندی) مدیرکل ارشاد استان یزد بخاطر مجوز تأسیس این مرکز فرهنگی دیجیتال و تقبل هزینه پانصد میلیون ریالی آن ادامه داد ،از آنجا که دنیای رسانه ای امروز با خوراک متفاوت و فضای سایبری بسیار متنوع در دسترس عموم قرار دارد و دشمنان اسلام و انقلاب همواره با سوء استفاده از فضای موجود،قصد در تخریب اذهان جوانان عزیز ما را دارند ،وجود اینگونه مراکز در وزارت ارشاد ملزوم دانسته شد، که در ادامه این تصمیم امروز شاهد تأسیس خانه فرهنگی دیجیتال طبس می باشیم.

رحیمی افزود:همواره ارشادات و راهنمایی های مقام عظمای ولایت، سرلوحه کار مدیران فرهنگی کشور است و امروز در راه مقابله با جنگ نرم،وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پرچمدار این مبارزه است.

وی افزود: بنا بر مشورت با امام جمعه و فرماندار طبس، مصوب شد تا خانه فرهنگی دیجیتال این شهرستان در محل فعلی، ساختمان مسجدحضرت صاحب الزمان(عج) دایر گردد، اما انتظار میرود تا انشاالله با مساعدت فرماندارو امام جمعه،بزودی شاهد تأسیس این مرکز در ساختمانی وسیع تر باشیم.

رحیمی در پایان گفت: اگر مدیران شهرستان مساعدت کنند،بزودی مجوز تأسیس مجتمع فرهنگی طبس بعنوان اولین شهرستان کشور، با حمایت مدیرکل محترم محترم ارشاد استان یزد،اخذ می گردد.

امام جمعه و فرماندار شهرستان طبس درپایان مراسم از زحمات رحیمی- رییس ارشاد طبس بخاطر عملکرد ارزشمند فرهنگی وی و اداره مطبوعش تقدیر نمودند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا