وزیر ارشاد در یزد :

مجتمع وخانه های فرهنگ دیجیتال درتمام شهرستان های استان یزد به جز شهرستان تفت  با حضوروزیرارشادافتتاح گردید


یزدفردا "به طورهمزمان ،اولین مجتمع وخانه های فرهنگ دیجیتال درتمام شهرستان های استان یزد  به جز شهرستان تفت با حضوروزیرفرهنگ وارشاد اسلامی آغازبکارکرد.


سید محمد حسینی وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي درمراسم افتتاح مجتمع و خانه هاي فرهنگ دیجیتال در تالار فرهنگ يزد اظهار داشت : تا پايان امسال بيش از 500 مجتمع و خانه هاي فرهنگي ديجيتال در مناطق مختلف كشور فعاليت خود را آغاز خواهند كرد .
سيد محمد حسيني با اشاره به راه اندازی  مجتمع هاي ديجيتال در 
همه استان هاي كشور ،تا پایان امسال گفت:راه اندازي مجتمع ها و خانه هاي ديجيتال توسط بخش خصوصي و با حمايت و نظارت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي با جديت صورت مي گيرد .

http://yazdfarda.com/images/news/actual/?img=33226234.jpgوزیر ارشاد اضافه كرد: توجه به شرايط زمان ، فناوري و ابزارهاي نوين علمي و فرهنگي براي دست يابي به اهداف مقدس نظام مقدس جمهوري يكي از برنامه هاي مهم اين وزارتخانه مي باشد .

وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي با اشاره به اينكه همواره بايد نگاهي عميق به آينده و مقتضيات زمان براي تحقق اهداف متعالي ديني و فرهنگي داشت، تصريح كرد: يكي از رويكردهاي مهم و اساسي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي ،استفاده از همه ظرفيت ها و توانمندي ها براي گسترش دنياي سايبري و مجازي و فراهم كردن زمينه مناسب و پاك آن براي استفاده شايسته نسل جوان و عموم خانواده ها مي باشد .

حسيني اظهار داشت:دنياي مجازي عليرغم برخي نارسايي ها و معضلات ،بايد مورد توجه دقيق و صحيح قرار گيرد و نبايد به آن بي توجه و غافل بود .

وي با تأكيد براينكه نقشي كه دنياي مجازي و ابزارهاي نوين فرهنگي در دنياي كنوني براي تاثير گذاري دارند بر هيج كسي پوشيده نيست ،ادامه داد: بايد ضمن استفاده پاك و درست از دنياي سايبري و مجازي همواره مواظب معضلات و مسائل حاشيه اي و سوء استفاده هاي احتمالي آن هم بود .

وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي افزود: دنياي استكباري براي رسيدن به اهداف شوم خود با استفاده از فضاي گسترده مجازي به دنبال دامن زدن به ايران هراسي و اسلام هراسي است .

وي خاطرنشان كرد: بايد از اين دنياي گسترده براي خنثي سازي توطئه هاي مختلف فرهنگي دشمنان بيش از گذشته بهره گرفت .

وی گفت: يكي از برنامه هاي مهم و مورد تاكيد اين وزارتخانه اين است كه با ارائه تسهيلات كم بهره به جوانان علاقمند و مستعد براي حضور و ورود موثر در اين فضا استفاده كند.


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا