وزیر ارشاد در یزد :گشایش نمایشگاه مجازی جشنواره ملی خوشنویسی رضوی یزد با  حضور وزیر ارشاد


یزدفردا "باحضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نمایشگاه مجازی جشنواره ملی خوشنویسی رضوی یزد گشایش یافت .

به گزارش یزدفردا "آیین رونمایی نمایشگاه مجازی آثار هشتمین دوره جشنواره ملی خوشنویسی رضوی یزد که با حضور سید محمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ،معاونین و مشاورین وزیر ،محمد رضا فلاح زاده استاندار یزد و محمود عالیشوندی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و جمع کثیری از اصحاب فرهنگ و هنر استان  در محل تالار فرهنگ اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد

در این نمایشگاه مجازی بیش از 300 اثر راه یافته به نمایشگاه دوره هشتم جشنواره خوشنویسی رضوی یزد در 8 سالن برای علاقه مندان به نمایش گذاشته شده است و آثار دوره های قبل نیز به تدریج در اتاقهای نمایشگاه در معرض دید علاقه مندان قرار خواهد گرفت .

این نمایشگاه مجازی پس از مذاکره با سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در راستای بهره گیری نظرات و تجربه های هنرمندان و خوشنویسان اسلامی خارج از کشور و استفاده حداکثری هنرمندان داخل کشور از ظرفیتهای هنری جشنواره ملی خوشنویسی رضوی یزد راه اندازی شده است .

همچنین این نمایشگاه مجازی شامل چند اتاق با معماری سنتی است که بافت تاریخی و اسلامی شهر دارالعباده یزد را در ذهن بازدید کنندگان جلوه گر می سازد .

علاقه مندان به بازدید از نمایشگاه مجازی آثار جشنواره ملی خوشنویسی رضوی یزد می توانند برای بازدید ازنمایشگاه به لینک های آخر این خبر مراجعه نمایند

http://yazdfarda.com/images/news/actual/?img=33223236.jpg

نمایشگاه مجازی آثار هشتمین دوره جشنواره ملی خوشنویسی رضوی یزد






  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا