وزیرارشاد در یزد :

وزیر ارشاد در یادواره شهدای گمنام استان یزد  :

توصيه رهبر معظم ماست كه با بهره گيری از ابزار هنر ياد شهدا را زنده نگهداريم

یزدفردا "سيد محمد حسيني با سفر به یزد در مراسم يادواره شهداي گمنام استان يزد  حضور یافت .

حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران در ایم مراسنم تاکید کرد "که تحولات اخير جهان اسلام متأثر و برگرفته از روحيه شهادت و شهادت طلبي است.

وي گفت:نظام ما يك نظام الهام بخش است و بدانيد كه اين توكل بخدا و اعتماد و اعتقاد قلبي و باور شهيدان ما بود كه اين عزت و عظمت انقلاب ما را به بار آورده است.

وزیرفرهنگ وارشاد اسلامی با اشاره به جايگاه شهيد و شهادت در اسلام گفت: امروز اگر مردم بحرين،تونس،ليبي و... قيام كرده اند از نظام اسلامي ما الهام گرفته اند.

حسینی اظهارداشت:اگر بتوانيم به گونه هاي مختلف اين حال و هواها را به نسل جوان و نوجوان منتقل نماييم بسيار كار ارزشمندي انجام داده ايم.

وی ادامه داد:توصيه رهبر معظم ماست كه با بهره گيري از ابزار هنر ياد شهدا را زنده نگهداريم.وی با اشاره به اینکه جايگاه والاي شهادت با هيچ چيز قابل مقايسه نيست اظهار داشت :موضوع وصيتنامه شهدا را خلاصه شده در قيام عاشورا ،پيروي از امام و ولايت فقيه و دفاع از نظام مقدس اسلامي است

همچنین باحضور فرهنگ وارشاد اسلامی ، معاون اداری ومالی وزارت ارشاد،استاندار یزد،نماینده میبد وتفت وجمعی از مسئولین استان از تمبرشهید جاوید الاثرحاج احمدمتوسلیان دریادواره شهدای گمنام یزد رونمایی بعمل آمد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا