زارچ  "مجید کریمی نمایندگی یزدفردا : وی در همین زمینه به موضوع کم تحرکی و تاثیرمنفی فضای اینترنت بر سلامت انسان اشاره و تصریح کرد: در این زمینه گام های مناسبی برای آگاه سازی و آموزش مردم برداشته شده است.


عالیشوندی تصریح کرد: این مجتمع ها دارای فضای فرهنگی مناسب هستند و خدمات اینترنت و تولیدات نرم افزار های رایانه ای را ارائه می کنند.


مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی استان یزد با اشاره به نظارت بیشتر این اداره کل بر فروشگاه های ارائه دهنده بازیهای رایانه ای، افزود: امسال سعی خواهیم کرد که نظارت و دقت عمل بیشتری برفروشگاه های محصولات فرهنگی داشته با شیم.


وی با اشاره به اینکه معتقدیم بعضی از بازیهای رایانه ای که ارائه می شود با موازین عرفی واخلاقی جامعه منافات دارد تاکید کرد: سال 90، سال ساماندهی وب سایت های استان خواهد بود.


عالیشوندی با اشاره به حمایت این اداره کل از پدیدآورندگان نرم افزاری در استان گفت: این اداره کل 5 هزار نسخه اولیه نرم افزارهای تولیدی در استان را خریداری می کند.


در ادامه این بازدید حجت السلام رهواره به ارائه گزارشی از فعالیت های در حال انجام وبرنامه های آتی خانه دیجیتال زارچ پرداخت وهمچنین از اجرای کار مشترک با فرهنگ وارشاداسلامی خبر داد.


http://www.yazdfarda.com/images/news/actual/?img=33083_z5.JPG


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا