رييس شوراي مركزي حزب اعتماد ملي يزد اعلام كرد حزب متبوعش رسما از حجت‌الاسلام صدوقي نماينده ولي فقيه و امام جمعه يزد براي كانديداتوري در انتخابات خبرگان رهبري دعوت و حمايت كرده است.

«حميدرضا كارگر» رييس شوراي مركزي حزب اعتماد ملي يزد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) منطقه يزد با اعلام اين خبر اظهار داشت: حجت‌الاسلام‌والمسلمين محمدعلي صدوقي همواره نقطه تعادل سياست مديريت استان و مورد وثوق همه جريان‌هاي سياسي كشور است.

وي با تأكيد بر اهميت و جايگاه مجلس خبرگان رهبري گفت: نگاهي گذرا به دلايل تشكيل مجلس خبرگان و وظايف مهم كه مربوط به مهم‌ترين ركن نظام جمهوري اسلامي است ما را به اين نقطه خواهد رساند كه حضور اشخاص جامع‌الشرايط و آشنا با وظايف رهبري و كاركردهاي نهادهاي وابسته، هم‌چنين آگاه و اعلم نسبت به مسائل سياسي و اجتماعي ايران و جهان مي‌تواند بر اعتبار و آشنايي بيشتر مردم با مجلس خبرگان رهبري بيفزايد.

وي در ادامه درباره شرايط كانديداي مورد نظر حزب اعتماد ملي در انتخابات رهبري تأكيد كرد: با توجه به فراخوان حجت‌الاسلام‌والمسلمين كروبي و همت بزرگان حزب اعتماد ملي، دعوت گسترده از نيروهاي هم‌فكر براي ثبت‌نام در فرصت باقي مانده است و مسوولان استاني حزب مأموريت يافته‌اند تا مناسب‌ترين گزينه‌ها را به ستاد انتخاباتي مركزي و دبيركل محترم معرفي كنند و پس از موافقت آنها دعوت صورت پذيرد.

كارگر افزود: حزب اعتماد ملي شاخه يزد با توجه بررسي تمامي جوانب و درك شرايط خاص موجود و آرايش سياسي نيروهاي كشور رايزني گسترده‌اي را براي حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمين صدوقي نماينده محترم ولي فقيه در استان و امام جمعه معزز يزد آغاز كرده است و اميدواريم مردم و گروههاي مختلف سياسي و اجتماعي استان نيز قدر حضور آقاي صدوقي در خبرگان رهبري را بدانند و از ايشان دعوت كنند.

وي تصريح كرد: بي‌شك حضور آقاي صدوقي در انتخابات و ورود ايشان به مجلس خبرگان رهبري مي‌تواند اثرات بسيار سازنده‌اي براي استان و كشور داشته باشد.

يزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا