مدیرکل ارشاد استان یزد در همایش تجلیل از برگزیدگان مسابقه نامه ها  در یزد:

در آموزه های دینی ما بر ثبت نامه های ارزشمند تاکید زیادی شده است

یزدفردا "اولین همایش تجلیل از برگزیدگان مسابقه بزرگ نامه ها با حضور مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان یزد و رئیس سازمان آموزش و پرورش استان در تالار فرهنگ برگزار شد .

مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان یزد در این مراسم طی سخنانی با اشاره به اینکه اگر محتوای نامه ارزشمند باشد در طول تاریخ ماندگار خواهد شد ، اظهار داشت : در آموزه های دینی ما بر ثبت نامه های ارزشمند تاکید زیادی شده است .

محمود عالیشوندی افزود : در کلام ا.. مجید به قلم و نوشتن قسم یاده شده است و به همین دلیل باید در ثبت و نوشتن نامه توجه زیادی صورت بگیرد.

وی با اشاره به اینکه معجزه دین بزرگ اسلام ، قرآن کریم خود یک معجزه فرهنگی را نشان می دهد تصریح کرد : سوء استفاده از نوشتن برای هیچ فردی خیر و برکتی نخواهد داشت .

مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان یزد گفت : استبکار در طول تاریخ از نامه سوء استفاده های زیادی کرده است که به جای منفعت ، ضرر و زیان حاصل آنها شده است .

وی به نامه به پیامبر اکرم(ص) به خسرو پرویز اشاره کرد و گفت : وقتی این نامه ناجوانمردانه پاره شد ، خسرو پرویز شاید فکر نمی کند که در آینده ای نزدیک حکومتش سرنگون گردد.

عالیشوندی در پایان سخنانش بار دیگر بر ثبت نامه های پر محتوا و غنی تاکید کرد .

گفتنی است این همایش در موضوعات ، نامه به یک جانباز ، نامه ای به ایران و نامه ای به وزیر ارشاد در روز دانش آموز فراخوان شد که نهایتا 550 نامه به دبیرخانه این همایش ارسال گردید.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا