با پیشنهاد فرماندار میبد و مصوبه مشاوران جوان دستگاههای اداری شهرستان میبد انجام خواهدشد:

تدوین سند راهبردی امور جوانان توسط مشاوران جوان دستگاهها ونهادهای اداری میبد+گزارش تصویری

میبد نمایندگی یزدفردا "درپنجمين جلسه مشاوران دستگاهها ونهادهاي اداري شهرستان ميبد که با حضور دكتربيژن مقصودلو رئيس جدید دانشگاه آزاداسلامي واحد ميبد وبه میزبانی مرکز فنی و حرفه ای خیر النساء شهرستان میبد برگزار شد .

ابتدا مشاور جوان فرماندار ضمن گرامیداشت سالروز سفر پر خیر وبرکت رهبر معظم انقلاب به شهر دارالعباده گفت : سفر رهبر معظم انقلاب به یزد منشا برکات زیاد و بیشماری بوده که مسئولین اجرایی استان هنوز بصورت پیاپی از اجرای مصوبات این سفر پر خیر وبرکت گزارشاتی را ارائه میدهند.

امید عندلیب فیروزآبادی اظهار داشت:انجام برنامه ریزی دقیق، مبتنی بر استعدادها و با پشتوانه فكري وعلمي امری انکارناپذیر است که به یاری خداوند و با تلاش مسئولان ارشد شهرستان میبد این برنامه ریزی در قالب سند راهبردی این شهرستان در حال تدوین شدن است .

وی با اشاره به اهتمام و توجه فرماندار میبد به امور جوانان اضافه کرد:فرماندار میبد پیشنهادی را مبنی بر تدوین سند راهبردی امور جوانان با توجه به استعدادها ، توانائیها ومسائل و مشکلات جوانان شهرستان توسط مشاوران جوان دستگاههای اداری و با همکاری مسئولان تدوین سند راهبردی شهرستان ارئه نموده اند که نشان از توجه مسئولان شهرستان میبد به امور جوانان است .

در ادامه این جلسه مشاوران جوان ضمن استقبال از از این طرح و اعلام آمادگی کامل برای اجرای آن به ارائه پیشنهادات خود پرداختند که از مهمترین آنها می توان به استفاده از پایگاههای بسیج ،انجمنهای فرهنگی فعال در شهرستان ، هیاتهای مذهبی جوان ، سازمانهای مردم نهاد در امور جوانان ،استفاده از نظرات جوانان با دیدگاههای متفاوت،استفاده از متخصصان و مسئولان مرتبط با امور جوانان ، تشکیل کمیسیونهای تخصصی در هر موضوع و استفاده از نخبگان اشاره نمود.

در این جلسه همچنین دکتر مقصود لو رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد میبد گفت :فلسفه مشاوران جوان فلسفه مقدسي است ومشاوران جوان با روحيه جوان خود ، مي توانند روح تازه ای به كالبد مجموعه هاي اجرايي بدمند.

وي خاطرنشان كرد : لازمه حركت مثبت مشاوران جوان درجامعه پشتوانه فكري وعلمي است و مشاوران جوان بايد با فرايند مشاركت جوانان ، نيازسنجي و آسيب شناسي ، مسائل ومشكلات جوانان را به دستگاههاي اجرايي انتقال دهند .

دهقاني رئيس مركزفني وحرفه ايي ميبد هم دراين جلسه با اشاره به فعاليت هاي اين مركزدربعد آموزشي وبرگزاري دوره هاي مهارتي گفت : اين مركز به منظورايجاد مهارت و تخصص درافراد به صورت ثابت و سيارعلاوه درمركز، درروستاهها ، پادگان ها و زندانها دوره هاي آموزشي دررشته هاي مختلف برگزارمي كند تا افراد بعد ازفراغت بتواند زمينه اشتغال خود را فراهم كند .

در این جلسه همچنین در خصوص اطلاع رسانی فعالیتهای انجام شده در دستگاههای اداری شهرستان میبد و استفاده از رسانه های خبری از قبیل هفته نامه ها،سایت های خبری فعال در شهرستان و همچنین استان تاکید شد و مقرر گردید مشاوران جوان در اولین فرصت مسائل و مشکلات در خصوص اطلاع رسانی را با مشورت با روسای دستگاههای مربوطه اعلام تا در جهت رفع این موانع اقدامات اساسی انجام پذیرد.

سرویس عکس یزدفردا "جلسه مشاوران جوان میبد

مشاوران جوان دستگاهها ونهادهای اداری میبد

مشاوران جوان دستگاهها ونهادهای اداری میبد

مشاوران جوان دستگاهها ونهادهای اداری میبد

مشاوران جوان دستگاهها ونهادهای اداری میبد
یزدفردا
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا