بازدید مدیرعامل شركت توزيع برق
از اجرای موفقیت آمیز طرح جمع آوري لامپهاي پرمصرف سطح شهر


یزدفردا "سرویس خبر:روابط عمومي شركت توزيع برق ،مهندس محمدرضا صحتي ،مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق يزد از اجرای موفقیت آمیز طرح جمع آوري لامپهاي تجاري پرمصرف سطح شهرستان يزد بازدیدکرد.

 مهندس صحتي در این بازدید که در دوبخش انجام گرفت ابتدا در جریان اقدامات انجام شده توسط نیروهای عملیاتی شهرستان يزد به منظور جمع آوری لامپ های پر مصرف قرار گرفت و پس از آن ازمحدوه های پاکسازی شده خیابان های كاشاني ، نواب صفوي و بلوارهاي شهيددشتي ، دهه فجر ، جمهوري اسلامي و دانشجو بازدیدکرد.

مهندس صحتي در جریان این بازدید ضمن تقدیر از تلاش های سخت کوشانه مدیران ، روساي بهره برداري و پرسنل زحمتکش مناطق سه گانه شهرستان يزد ،اقدام آنها را در راستای صیانت از منابع ارزشمند انرژی برق درخور تحسین خواند .

بر اساس این گزارش در این عملیات تاکنون لامپهاي پرمصرف اصناف در سطح شهريزد در 130 معبر اصلي و 75 معبر فرعي ، جمع آوري و 15000 حواله تحويل لامپهاي كم مصرف با تخفيف در بين كسبه توزيع شده است .

یادآور می شود طرح جمع آوري لامپهاي پرمصرف تجاري در راستای ترویج و نهادینه سازی مدیریت مصرف برق و اشاعه فرهنگ صحیح مصرف در بخش مشترکان تجاری و همچنین به منظور هم سو سازی اصناف شهر يزد با اهداف راهبردی شرکت و سیاست های صنعت برق در يزد اجرا شده است .

این طرح در سطح استان و ساير شهرستانها در آينده نيز ادامه خواهد داشت و كليه لامپهاي پرمصرف اصناف جمع آوري و با لامپهاي كم مصرف جايگزين خواهد شد .

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا