عبودتيان فرماندار تفت:آنچه كه از اين به بعد شاهد آن خواهيم بود بهبود كيفيت نان است

تفت"سيد حسين جعفري تفتي خبرنگاریزدفردا "فرماندار تفت با اشاره به هدف دولت براي ايجاد ثبات و نظم در بازارقيمتها گفت: آنچه كه از اين به بعد ما شاهد آن خواهيم بود روند رو به رشد بهبود كيفيت خواهد بود.


"سيداحمد عبودتيان" امروز به مناسبت هفته كيفيت نان در گفت و گو با واحد خبر روابط عمومي فرمانداري شهرستان تفت گفت:بعد از اجراي قانون هدفمندكردن يارانه نان با همكاري مردم و نانوايان، كار به بهترين وجه اجرايي شد و ما شاهد بهبود كيفيت نسبي نان بوديم.

وي افزود:در اين راستا با بهتر شدن كيفيت نان و كم شدن سوء مصرف، حدود 30 درصد از ميزان پخت نان كم شده و اميد است اين رقم افزايش يابد. وي اظهار اميدواري كرد تا پايان سال ضايعات نان به صفر برسد كه البته شرط آن تهيه آرد مرغوب توسط نانوايان است.

عبودتيان تأكيد كرد: كاري كه از اين به بعد بايد بشود آزادسازي و رقابت صددرصد خود نانوايان است يعني هر نانوا هرهنري كه دارد رو كند و ذائقه و نگاه مردم هم تعيين كننده بازار خواهد بود و لذا عرضه با تقاضا خودش را هماهنگ خواهد كرد. وي گفت: نانواها مي توانند با كارهاي خوب و ابتكاري مثل نان رساني به منازل ،بازار را از آن خودشان كنند و حاصل اين كار رقابت صددرصدي است. فرماندار تفت تاكيد كرد: سالها به خاطر آرد يارانه اي، هنر نانواها نهفته بوده ولي هم اكنون آنها مي توانند هنر خود را عرضه نمايند.

وي با اشاره به اينكه هدف ما ايجاد ثبات و نظم در بازارقيمتها است گفت: آنچه كه از اين به بعد ما شاهد آن خواهيم بود روند رو به رشد بهبود كيفيت خواهد بود. به گفته وي با برداشتن واسطه ها و تصديگريهاي دولت خود نانواها مي توانند با شركتهاي آرد ارتباط داشته باشند و با تهيه بهترين آردي به گونه اي كه مردم دوست دارند پخت نمايند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا