نشست صمیمانه جامعه شمشیربازی استان با رئیس جدید این هیات

یزدفردا "سرویس خبر ورزشی "روابط عمومی:نشست جامعه شمشیربازی استان عصر روز چهارشنبه مورخ 15دیماه89 با حضور مهندس جلیل اتابکی رئیس جدید این هیات در محل سالن اختصاصی شمشیربازی واقع در فلکه کاج صفائیه برگزار شد.

 در این گردهمایی که با حضور جمعی از آقایان و بانوان ورزشکار قدیمی و جدید و اعضای ملی پوش برگزار شد در ابتدا نفرات حاضر در جلسه به معرفی و شرح عناوین قهرمانی خود پرداختند و سپس محمد حسن صدیقی دبیر هیات دقایقی را برای ورزشکاران صحبت نمود و راه رسیدن به اهداف عالی هیات را تلاش مربیان ، ورزشکاران ، اعضای هیات و همدلی در بین آنها دانست .

صدیقی از زحمات و تلاشهای رئیس سابق این هیات تشکر و قدردانی کرد و عنوان نمود ما باید از تجربیات ایشان به نحو احسن استفاده کنیم و همگی بدون در نظر گرفتن اهداف شخصی نسبت سربلندی شمشیربازی استان و کشور عزیزمان کمک کنیم .

همچنین مهندس جلیل اتابکی ضمن تقدیر و تشکر از حاضرین ، از جامعه شمشیربازی به عنوان جامعه ای پویا ، سرزنده و با نشاط و یکی از رشته های پر مدال نام برد و خاطر نشان کرد که با حمایت هر چه بیشتر ورزشکاران و افتخار آفرینان این رشته راه ورزش قهرمانی و حرفه ای و کسب عناوین مختلف کشوری و بین المللی را هموار خواهیم کرد.

وی در مورد جذب اسپانسر و حمایت مالی از تیمهای شمشیربازی در دو بخش آقایان و بانوان بیان کرد تمام تلاشم را به کار خواهم گرفت تا بتوانم این مشکل را هم برطرف نمایم ور ورزشکاران بتوانند بدون دغدغه فکری به ورزش حرفه ای بپردازند.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا