به ریاست استاندار یزد برگزار شد؛جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گزاری استان یزد

یزدفردا "سرویس خبر "روابط عمومی:جلسه کارگروه تخصصی اشتغال و سرمایه گزاری استان یزد، به ریاست استاندار و با حضور اعضا در محل سالن حمیدیا استانداری یزد ، برگزار شد.

" محمد رضا فلاح زاده " در این جلسه، گزارش تفکیکی تعهدات سه ماهه سوم 30 هزار فرصت شغلی در سال 89 توسط دستگاه های اجرائی استان را مورد بررسی قرار داد.

وی در بخشی از سخنان خود، سالگرد سفر پر از خیر و برکت رهبر معظم انقلاب به استان یزد را گرامی داشت و با اشاره به دستاوردهای سفر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) از احداث بیمارستان شهید رهنمون به عنوان یکی از این دستاوردها یاد کرد و گفت: این بیمارستان در فضایی به مساحت 30 هزار متر مربع در 8 طبقه ساخته می شود و دارای بخشهای مختلف درمانی است.

استاندار یزد در بخش دیگری از سخنان خود، اظهار داشت: هر کس که خداوند متعال، توفیق خدمتگزاری را به او عنایت کند، باید این توفیق را ارج نهد.

فلاح زاده افزود: دوران خدمت، مسئولیت و عمر تمام می شود، بنابراین باید برای پیشرفت کشور و خدمتگزاری به مردم، با تمام توان تلاش کرد که این کار در پیشگاه خداوند متعال ، مأجور و پر ثواب است.

بر اساس این گزارش، اهم مصوبات جلسات بیست و سوم تا سی و یکم شورای عالی اشتغال مطرح شد و پیرامون آن و سایر مسائل مطروحه بحث و تبادل نظر صورت پذیرفت.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا