مفیدی ؛ معاون فرهنگی ارشاد استان یزد در عیادت ازعسکری کامران:

هفته نامه ی ندای یزد، نشریه ای نجیب و یکی از افتخارات جامعه ی مطبوعاتی استان یزد است

یزد "خبرنگاریزدفردا :عصر امروز چهارشنبه  حسن مفیدی معاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد با حضور در بیمارستان مرتاض از محمد علی عسکری کامران عیادت کرد  .

مفیدی در این دیدار ضمن یادآوری و ذکر خاطراتی از زنده یاد محمد تقی عسکری کامران بنیانگذار هفته نامه ی ندای یزد و ادای احترام به  آن مرحوم، بر نقش اساسی و غیر قابل انکار محمد علی عسکری کامران در پویایی و ماندگاری نشریه وزین و پر محتوا ی ندای یزد تأکید کرد.

وی در ادامه افزود"هفته نامه ی ندای یزد، نشریه ای نجیب و یکی از افتخارات جامعه ی مطبوعاتی استان یزد است و بی شک محمد علی خان عسکری کامران شناسنامه ی این نشریه محسوب می شود.

محمد علی عسکری کامران نیز ضمن تشکر از حضور مفیدی در بیمارستان بر نقش و تأثیر درگذشتگان و اجداد در آینده ی نسل فعلی استان و نیز گرامیداشت بزرگان ؛ آن ها را بسیار مهم و در خور توجه ذکر نمود .

حسن مفیدی مدیر باسابقه و خوشنام فرهنگی استان یزد برای این معلم، نویسنده و مطبوعاتی پیشکسوت آرزوی صحت، سلامتی و طول عمر و نیز موفقیت در ادامه ی مسیری که سالیان سال در آن گام نهاده نمود.

شایان ذکر است : محمد علی عسکری کامران شامگاه یکشنبه پنجم دی ماه که در حادثه تصادف به شدت مصدوم و در بخش آی سی یو بیمارستان شهید رهنمون بستری وپس از یک هفته   ارائه خدمات درمانی اولیه توسط پرسنل درمانی بیمارستان شهید رهنمون و بهبودی نسبی جهت ادامه ی درمان به بیمارستان مرتاض منتقل شد و انتظار می رود ظرف چند روز آینده مرخص  شود.

یزد فردا برای این  پیشکسوت فرهنگی استان و مطبوعات آرزوی سلامتی و بهبودی  از درگاه خداوند متعال داریم و امید واریم به زودی شاهد حضور پررنگ ایشان در عرصه رسانه باشیم .

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا