یک سوال در سومین سالروز سفرمقام معظم رهبری به استان یزد

چرا پروژه ساخت مسکن محرومین از مصوبات سفر رهبری در ابرکوه اجرائی نشده است؟

ابرکوه  رحیم میرعظیم خبرنگاریزدفردا : یکی از مصوبات سفر رهبری معظم انقلاب به شهرستان ابرکوه مصوبه ساخت 50 واحد مسکونی جهت محرومان بوده است.

در طی جند سالی که از این سفر تاریخی می گذرد و علیرغم پیشرفت در دیگر پروژه های این سفر، هیچ اقدامی در راستای اجرای این پروژه که به عهده اوقاف و امور خیریه گذاشته شده است، مشاهده نشده و پیگیری های خبرنگار یزدفردا نیز در چند ماه گذشته به نتیجه ای نرسیده است.

مسئولین اوقاف، با بیان این مطلب که فرماندار شهرستان با امضاء مشروط تفاهم نامه ارسالی از طرف دفتر مقام معظم رهبری، مانع از انجام آن شده اند.

محمد مهدی عادل نیز در برخی از جلسات، از امضاء تفاهم نامه و عدم اجرای این پروژه خبر داده است که بازگو کننده این مطلب است که از جانب فرمانداری هیچ قصوری صورت نگرفته است.

همچنین فرماندار ابرکوه در کلیپ پخش شده در مراسم امروز نیز، از پروژه ساخت 50 واحد مسکونی اوقاف به عنوان کارهای انجام نشده اوقاف نام برد.

فرماندار ابرکوه ، همچنین در حاشیه مراسم سالروز ورود رهبر معظم انقلاب اسلامی به ابرکوه، در محل مسجد مصلی و در پاسخ به سوال مکتوب  با این عنوان که، پیگیری شما در مورد پروزه 50 واحدی اوقاف به کجا رسیده است؟ گفته می شود که امضای مشروط شما در تفاهم نامه ارسالی از سوی دفتر مقام معظم رهبری مانع از اجرای این پروژه شده است لطفا نظر خود را بیان نمائید، اینگونه پاسخ داده است:(صد در صد تکذیب می شود) پروژه ای که مصوب سفر مقام معظم رهبری باشد امضای هیچ کس مانع از اجرای آن نیست و اصولأ این گفته اگر دانسته باشد نوعی وهن موضوع است.

به هر حال ،لزوم پاسخگوئی شفاف مسئولین در این مورد میتواند پاسخگوی بسیاری از ابهامات باشد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا