بررسی مشکلات امامزاده سیدنورالدین اردکان با حضور نماينده مردم اردکان

یزدفردا "سرویس خبر"نمایندگان استان"روابط عمومی:در نشست مشترکی با حضور نماينده مردم اردکان درخصوص توسعه عمراني امامزاده سيدنورالدين اردکان و رسيدگي به مشکلات اين مکان متبرک تصميماتي اتخاذ گرديد.

در اين جلسه که مديرکل اوقاف استان،مديران عامل آب منطقه اي و آب و فاضلاب روستايي،فرماندار و جمعی از مدیران شهرستان نيز حضور داشتند، نماينده مردم اردکان با اشاره به موقعيت اين بقعه متبرک در مسير ترانزيتي کشور و منطقه صنعتي اردکان گفت: اين مکان متبرک بعنوان نماد تعبد و دينداري مردمان اين خطه در کنار صنايع عظيم منطقه بايد چون گوهري درخشان كه كانون نشر فضيلت و نماد آسايش و آرامش است بدرخشد و مكاني براي استراحت و تمدد اعصاب مردم شهرستان و مترددين در اين مسير ترازيتي باشد.

وي بر تامين امکانات لازم و رفع مشکلات اين محل تاکيد نمود و با توجه به مجوزهاي اخذ شده از قبل خواستار تهيه طرح جامع از طرف اوقاف و جانمايي مجموعه هاي پيش بيني شد.

در ادامه درخصوص مواردي همچون تامين آب ،محوطه سازي، چگونگي جلب مشاركت مردم و بخش خصوصي براي سرمايه گذاري و...بحث و تبادل نظر صورت گرفت و مقرر گرديد هر آنچه در استان قابل حل و پيگيري است توسط مسئولان مربوطه مورد اقدام قرار گيرد و مواردي كه نياز به پيگيري و اخذ مجوز از مركز دارد از طريق نماينده مردم در مجلس شوراي اسلامي دنبال شود.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا