ملاقات جمعی از جامعه سردفتران و دفتریاران استان یزد با نماینده مردم اردکان

یزدفردا "سرویس خبر"روابط عمومی:جمعي از اعضاي جامعه سردفتران و دفترياران استان يزد با حضور در دفتر نماينده مردم اردکان، ضمن ديدار و گفتگو با منتخب مردم اردکان در مجلس شوراي اسلامي ، مسائل و مشکلات خود را مطرح و براي حل آنها از نماينده مردم اردکان استمداد طلبيدند.

محمدرضا تابش از نقش سردفتران در ارائه خدمات مطلوب به مردم تشكر و قدرداني كرد و گفت:نمره عملكرد سردفتران مي تواند به عنوان الگويي موفق از واگذاري تصدي ها به بخش خصوصي كه نظارت حاكميت را نيز در بر دارد مورد توجه قرار گرفته و ترويج شود.

نماینده مردم اردکان در این دیدار با اشاره به روند تصویب طرحها و لوایح مختلف در مجلس شورای اسلامی، استفاده از نقطه نظرات کارشناسان و تسهیل امور مردم را از جمله مواردی دانست که مدنظر نمایندگان قرار دارد و در اینخصوص نیز دست اندرکاران بخشهای مختلف باید بتوانند موضوع را بخوبی مطرح و استدلال های خود را تبیین نمایند.

وی لایحه تخلفات و اخذ جرائم رانندگی را از جمله مواردی دانست که از مدتها پیش در مجلس مطرح بوده است و پس از رفت و برگشت از شوراي نگهبان با اعمال اصلاحاتي كه توسط كميسيون قضايي مجلس صورت گرفته و تامين كننده نظرات نيروي انتظامي و سردفتران است، آماده طرح در صحن علني مجلس است.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا