با حضور مسئولین استان ،شهرستان و نماینده اردکان روند پیشرفت زیرگذر اردکان بررسی شد


یزدفردا "سرویس خبر "روابط عمومی:با حضور نماینده مردم اردکان روند پیشرفت پروژه عظیم زیرگذر اردکان مورد بررسی قرار گرفت و تصمیمات لازم جهت ادامه روند تکمیل این پروژه عمرانی-ترافیکی اتخاذ گردید.

در این جلسه که در دفتر نماینده مردم اردکان برگزار شد و مدیرکل مخابرات استان،اعضای شورای اسلامی شهر و سرپرست شهرداری و روسای ادارات برق و مخابرات اردکان و مدیران شرکت جهادنصر یزد نیز حضور داشتند ، نماینده مردم اردکان ضمن استماع گزارشات ارائه شده توسط مدیران پروژه و مسئولان شهرداری اردکان و با تشکر از زحمات و اقدامات انجام گرفته تاکنون اظهارداشت:موقعیت مسیر این پروژه و حوادث تلخ گوناگونی که به وقوع پیوست و نگاه به چشم انداز آینده شهر باعث شد تا ضرورت احداث چنین پروژه ای بیش از پیش احساس گردد. در همین راستا و به دنبال پیگیریهای چندساله و با رایزنی های مختلف انجام گرفته در سطح کشور این پروژه با تامین اعتبار مناسبی آغاز گردید كه از دولت محترم و مجموعه حاميان اين پرو‍ژه تشكر و قدرداني مي شود.

تابش افزود: سرعت انجام این پروژه عظیم به گونه ای بود که پیش بینی می شد تا کمتر از بازه زمانی تعریف شده به بهره برداری برسد که بروز برخی مشکلات فنی و غیر فنی از سرعت مطلوب آن کاست.

نماینده مردم اردکان با انتقاد از برخی بی تدبیری و اهمال کاریها بخصوص در چند ماه اخیر و عدم توافق در برخی موضوعات همچون نوع بدنه که باعث از دست رفتن زمان گردید تصریح کرد:با اعتبار جدید تخصیص یافته و در کوتاهترین زمان باید این پروژه تکمیل گردد.

در ادامه "تابش" در مذاکره با مسئولان مخابرات کشور قول تامین اعتبار بخشی از هزینه های جابجایی تاسیسات مخابرات در مسیر پروژه را اخذ نمود و مقررشد از طريق وزارت راه اعتبار منظور شده هر چه زودتر تخصيص يابد همچنين مقرر گردید در هفته جاری عملیات جابجایی این تاسیسات آغاز و زیباسازی بدنه زیرگذر نیز همچون قطعه اجرا شده بصورت پنل اجرا گردد.

همچنین مقوم مدیرکل مخابرات استان یزد نیز در این جلسه گفت: از ابتدای امر و بنا به تعهد این شرکت و قولی که به آقای تابش داده بودیم سعی شد تاسیسات مخابراتی را در اسرع وقت جابجا نمائیم بطوریکه در مرحله اول و با تلاش شبانه روزی فیبر نوری مربوطه جابجا گردید.

وی ادامه داد: در خصوص جابجایی فیبرهای مسی که حجم زیادی از مشترکان تلفن اردکان را شامل می گردد نیز پیگیریهای متعددی انجام شد ولی متاسفانه علی رغم اقدامات انجام گرفته جهت تامین اعتبار این امر که شخص نماینده محترم نیز پیگیرموضوع بودند، فقط بدلیل عدم انعقاد تفاهم نامه مربوطه با شهردار وقت، امکان پذیر نشد که خوشبختانه این تفاهم نامه در چند روز گذشته با سرپرست شهرداری انجام شده و کابلها و پیمانکار مربوطه نیز مشخص شده و با این قول تامین اعتبار اخذ شده ، ان شاء ا.. این امر در کمتر از یک ماه به سرانجام برسد.

رئیس شورای اسلامی شهر اردکان نیز با تشکر از همه مسئولان دست اندرکار پروژه بخصوص نماینده مردم اردکان که شروع پروژه و تداوم آن با همت و پیگیری وی میسر گردید از همراهی اعضای شورای شهر جهت مرتفع شدن مسائل پیش رو و تکمیل پروژه در کوتاه ترین زمان ممکن خبر داد.رزم آور رييس شوراي اسلامی شهرستان نيز با تشكر از برگزاري اين جلسه كه رافع تمامي مشكلات بود بر پيگيري مصوبات جلسه تاكيد نمود.

لازم به ذکر است پروژه احداث تقاطع غیرهمسطح میدان شهداء اردکان که بعنوان بزرگترین زیرگذر استان یزد و یکی از شاخص ترین زیرگذر در مسیر ترانزیتی شمال به جنوب کشور می باشد در اوایل بهمن ماه سال گذشته آغاز و هم اکنون با پیشرفت 85 درصدی در حال تکمیل است.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا