برگزاري کارگاه آموزشي يک روزه آشنايي با صنعت جهانگردي و گردشگري ويژه پرسنل نيروي انتظامي

یزدفردا "سرویس خبر"میراث فرهنگی و گردشگری "روابط عمومي اداره کل ميراث استان يزد: کارگاه آموزشي يک روزه آشنايي با صنعت گردشگري و جهانگردي ويژه پرسنل نيروي انتظامي استان يزد در محل پارک علم و فناوري استان برگزار شد.

 تعداد 35 نفر از پرسنل نيروي انتظامي استان در كارگاه آموزشي يک روزه با صنعت گردشگري و جهانگردي آشنا شدند.

معاون گردشگري ادره کل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان يزد ضمن اعلام اين خبر افزود: مسافرت به انگيزه شناخت مناطق، شهرهاي جديد و آشنايي با انسان‌ها و فرهنگ‌هاي ناشناخته و در يک کلمه گردشگري، امروزه، هر روز بيشتر از ديروز اهميت يافته تا بدانجا که در بيشتر کشورها، درآمدهاي اقتصادي حاصل از صنعت جهانگردي يکي از بهترين منابع درآمديشان تلقي مي‌شود..

وي افزود: گسترش صنعت گردشگري علاوه بر نقش و تاثير آن در ابراز هويت ملي و ايجاد امنيت اجتماعي، موجب ارتقاي ابعاد وسيع اقتصادي از جمله ايجاد فرصت‌هاي شغلي، درآمدزايي، کاهش فقر و گسترش عدالت اجتماعي و رفاه در جامعه مي‌شود و توسعه صنعت گردشگري مقدمه‌اي براي توسعه سرمايه‌گذاري ديگر بخش‌هاي اقتصادي است که لازمه آن حضور در زنجيره جهاني گردشگري و نظام‌هاي بزرگ سامان يافته است.

"كاظمي" هدف از برگزاري اين کلاس را، آشنايي پرسنل نيروي انتظامي با صنعت گردشگري و جهانگردي اعلام کرد وگفت: پرسنل نيروي انتظامي استان در اين كارگاه آموزشي با فرهنگ اقوام ايران و جهان، تاسيسات صنعت گردشگري، فرهنگ آداب و معاشرت، مفاهيم کلي ايرانشناسي و تاريخ و جغرافياي ايران و جهان آشنا مي‌‌شوند.

اين مقام مسئول تصريح کرد: اين كارگاه آموزشي با همكاري اداره کل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري و نيروي انتظامي استان در محل پارک علم و فناوري برگزار شد.

لازم به ذکر است: اين کارگاه آموزشي روز دوشنبه مورخ 13دی 89 از ساعت 8 صبح الي 5 بعد از ظهر در سالن آموزش پارک علم و فناوري استان برگزار گرديد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا