معاون وزير رفاه :توجه به قشر محروم،از اولويتهاي دولت نهم و دهم است

یزدفردا "سرویس خبر"ر.ابط عمومی:معاون وزير رفاه و تامين اجتماعي و سرپرست سازمان بهزيستي كشور گفت: توجه به قشر محروم و رفع نياز آنان، از سياستهاي اولويت دار دولت نهم و دهم است.

" احمد اسفندياري" روز يكشنبه در جريان بازديد از مسكن مهرجوئي شهرستان ميبد،اظهار داشت: سازمان بهزيستي كشور با كمك استانداران در سطح مملكت ، در راستاي رفع نيازهاي محرومان به ويژه در رابطه با مسكن ، گامهائي برداشته كه در نوع خود بي نظير است.

وي افزود: اميدواريم تا پايان دولت دهم، مشكل مسكن محرومين حل شود.

اسفندياري در بخش ديگري از سخنان خود، با تاكيد بر اهميت قانون هدفمند كردن يارانه ها، اجراي اين قانون را موجب افزايش قدرت خريد اقشار تحت پوشش بهزيستي دانست.

سرپرست سازمان بهزيستي، همچنين به برخي از اهداف ذاتي اين سازمان اشاره و توانمند سازي جامعه هدف بهزيستي را از سياستهاي اصلي اين سازمان عنوان كرد.

استاندار يزد نيز طي سخناني بر اهميت خدمت رساني به مردم به ويژه محرومان، تاكيد كرد.

"محمد رضا فلاح زاده" همچنين سالروز سفر پر خير و بركت رهبر معظم انقلاب (مدظله العالي) به استان دارالعباده و دارالعلم يزد را گرامي داشت.

در حاشيه اين بازديد، معاون وزير رفاه و استاندار يزد، از دارنده مدال نقره مسابقات ورزشي معلولان كه چندي پيش در پكن برگزار شده بود، ديدار كرده و مهدي معصومي را مورد تشويق قرار دادند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا