باحضور استاندار یزد صورت گرفت:بهره برداری از تقاطع غیر همسطح مهدیه یزد

تقاطع غير همسطح مهديه يزد با حضور استاندار يزد و جمعي از مديران استان و مردم شهر به بهره برداري رسيد.

به گزارش روابط عمومی استانداری یزد، محمدرضا فلاح زاده در مراسم افتتاح این پروژه عمرانی با گرامیداشت دوازدهم دیماه، سالروز ورود رهبر عظیم الشان انقلاب (مدظله العالی) به استان یزد گفت: مردم، نجیب، عزیز و انقلابی یزد در این روز، استقبال بی بدیلی را از جانشین امام زمان(عج) و ولی امر مسلمین داشتند.

وی با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری(مدظله العالی) که \"شهر شما و استان شما مرکز دانش، مرکز هنر، مرکز کار و تلاش و ابتکار، مرکز ایمان و دین باوری است\" ادامه داد: مهم ترین دستاورد این سفر پرخیر و برکت، پیوند امام و امت و تجدید پیمان مجدد با شهدای والامقام، آرمانهای بلند حضرت امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) است.

فلاح زاده در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به خدمات موثر شهرداری یزد در حوزه عمران شهری اظهار داشت: شهرداری یزد با برنامه ریزی و بهره گیری از تجربیات صاحبنظران و تلاشها و پیگیری های شورای اسلامی شهر و شهردار کارهای خوبی را خصوصا در بحث زیرگذرها، روگذرها و تعریض پلهای قطار به انجام رسانده است که جای تقدیر دارد.

استاندار یزد با اشاره به دشواری های انجام پروژه های درون شهری و اتمام 110 روز زودتر از موعد مقرر پروژه میدان و تقاطع غیرهمسطح مهدیه یزد، از دست اندر کاران این طرح، اصحاب رسانه و جراید و مردم شریف شهر یزد به دلیل همکاری در انجام پروژه های شهری قدردانی کرد.

امضاء تمبر یادبود و رونمایی از یادمان تقاطع غیرهمسطح مهدیه یزد از دیگر برنامه های این مراسم بود.

اجرای پروژه میدان و تقاطع غیرهمسطح مهدیه یزد به عنوان دهمین تقاطع اجرا شده توسط شهرداری یزد طی سه سال گذشته، هزینه ای بالغ بر 29 میلیارد ریال در بر داشته و کمتر از شش ماه به طول انجامیده است.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا