تقدیر دست اندر كاران و بازیکنان والیبال شهرستان اردکان از حمایتهای نماينده مردم اردكان


در نشست دست اندر كاران والیبال شهرستان اردکان و بازیکنان و مربیان تيم واليبال شفق اردكان به عنوان نماينده استان یزد در ليگ دسته یک كشور با نماينده مردم اردكان و نایب رئیس فراکسیون ورزش مجلس شوراي اسلامي وضعيت اين تيم مورد بررسي قرار گرفت.

نماينده مردم اردكان در اين دیدار در سخناني ضمن تشكر از زحمات مسئولان ورزشي و هيأت واليبال اردكان،شناسايي استعداد ها و پرورش نیروهای جوان و بومی براي عضويت در تيم ها را مورد تاکید قرار داد و اخذ میزبانی مسابقات کشوری واليبال را ستود و برگزاري اين قبيل مسابقات در شهرستان را در رشد و توجه بیشتر مردم و مسئولان به این رشته ورزشی مهم دانست.

نایب رئیس فراکسیون ورزش مجلس همچنين خواستار ارزشيابي تيم نماينده استان در مسابقات واليبال ليگ دسته يك كشور در تمام مقاطع سنی از نقطه نظر فني و رفع کاستی های آن شد و در خصوص تداوم كمك هاي مالي به اين تيم و رفع تنگناهاي آن قول مساعد داد.

در اين نشست حق بين' ناظر فدراسيون واليبال جمهوري اسلامي نيز زيرساخت هاي ورزشي به ويژه در رشته واليبال در شهرستان اردكان را مناسب توصيف و از ميزباني اردكان و عنايت نماينده مردم اردكان در مجلس شوراي اسلامي در حوزه ورزش تقدير كرد.

در پايان اين نشست با اعطاي هديه اي از سوي دست انداركاران والیبال شهرستان و مربیان و بازیکنان تيم واليبال شفق به نماينده مردم اردكان در مجلس شوراي اسلامي از حمايت هاي وي از اين تيم حاضر در دسته یک كشور قدرداني شد.


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا