رئیس سازمان بازرگانی استان یزددر آستانه برگزاری هفته بهبود کیفیت نان :

بهبود کیفیت نان و خلاقیت در این زمینه، افزاش درآمد بیشتر نانوایی‌ها را در پی خواهد داشت


یزدفردا "سرویس خبر"هدفمندکردن یارانه ها :مهراب اسکندری با بیان اینکه بهبود کیفیت نان و خلاقیت در این زمینه، افزاش درآمد بیشتر نانوایی‌ها را در پی خواهد داشت گفت : اصلاح قیمت آرد و ابتکار عمل ایجادشده برای نانوایی‌ها فضای مناسبی برای بهبود کیفیت و حرکت به سمت تولید نان‌های متنوع و با ارزش غذایی بالا‌تر ایجاد کرده است.


رئیس سازمان بازرگانی استان یزد ، با اشاره به برگزاری هفته بهبود کیفیت نان ادامه داد: در این هفته اقدامات بسیار زیادی در راستای اطلاع رسانی، فرهنگ سازی و آماده سازی بسترهای ارتقای کیفیت نان صورت خواهد گرفت.


وی گفت: بالا بردن سطح کیفی نان در فضای هدفمند کردن یارانه ها یک ضرورت است که باید به طور ویژه ای مورد بررسی قرار گیرد.

اسکندری ابراز امیدواری کرد که با روند اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها در بخش نان، شاهد بهبود کیفیت، ارتقای بهداشت، امنیت غذایی و کاهش ضایعات نان در کشور باشیم

وی همچنین به نقش مصرف کننده نهایی در حجم بالای ضایعات نان در کشور اشاره کرده و گفت: حجم بالای خرید نان توسط خانوار‌ها که اصولا بیش از نیاز مصرفی آن‌ها است، در کنار روشهای نامناسب نگهداری نان در خانه موجب شده که بخش قابل ملاحظه‌ای از این کالا ضایع شود.

اسکندری افزود: به همین منظور تمامی نانوایی های استان توسط بازرسان سازمان ، نظارت و بازرسی می شوند تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف و افزایش ندادن کیفیت نان با آنها برخورد شود.

وی از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را با شماره تلفن 124 ستاد خبری سازمان بازرگانی در میان گذارند تا در سریع ترین زمان نسبت به برخورد با متخلفان اقدام شود.



  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا