اختصاصی یزد فردا :
عالیشوندی در عیادت از محمد علی خان عسکری کامران(نویسنده، روزنامه نگار و فرهنگی پیشکسوت) :
حفظ و پاسداشت مفاخر فرهنگ و ادب استان دارالعباده یزد یکی از برنامه های مستمر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

"یزد فردا"خبر اختصاصی : محمود عالیشوندی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد با حضور در بیمارستان مرتاض از محمد علی عسکری کامران عیادت نمودند . عصر روز یکشنبه مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور در بیمارستان مرتاض ضمن عیادت از محمد علی عسکری کامران از حادثه ی پیش آمده اظهار تأسف نمودند و آرزوی بهبودی کامل و هر چه سریعتر این روزنامه نگار و فرهنگی پیشکسوت را از درگاه خداوند منان نمودند .

ایشان در مدت حضور در بیمارستان با توجه به بهبودی نسبی عسکری کامران به گفتگو با ایشان پرداختند که در این ملاقات کوتاه روزنامه نگار پیشکسوت و با سابقه ی یزدی تمام هم و غم و حساسیت خود نسبت به پاسداشت، احیاء و زنده نگاه داشتن صنایع دستی در حال فراموشی استان به ویژه دارایی بافی را به مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد منتقل نمودند. محمود عالیشوندی ضمن تأکید بر برنامه ریزی در این مورد خاص و اشاره به نقش دیگر دستگاه ها از جمله میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به برگزاری جشنواره صنایع دستی با مضامین قرآنی که اسفند ماه در یزد اجرایی خواهد شد اشاره نمودند و یادآور شدند یکی از اهداف این جشنواره همانا دغدغه ای است که ایشان و دیگر فرهنگ دوستان یزدی دارند . سماوات از روزنامه نگاران باسابقه ی یزدی ، خانم مرآت از فعالین فرهنگی، و جمعی از وابستگان محمد علی عسکری کامران نیز نیز در این ملاقات حضور داشتند .

یادآور می شود محمد علی عسکری کامران شامگاه یکشنبه پنجم دی ماه که در حادثه تصادف به شدت مصدوم شده بودند در بخش آی سی یو بیمارستان فرخی بستری شدند که پس از یک هفته و با توجه به بهبودی نسبی جهت ادامه ی درمان به بیمارستان مرتاض منتقل شدند. یزد فردا برای این نویسنده و روزنامه نگار پیشکسوت آرزوی سلامتی و عمری طولانی را از درگاه خداوند متعال دارد.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا