امام جمعه یزد:داشتن بینش معنوی و بصیرت از نیازهای اساسی جهت شناخت حق از باطل است

نماینده ولی فقیه وامام جمعه یزد با گرامی داشت 9 دی ماه گفت : مردم با حضور گسترده خود در این روز ثابت نمودند که همچنان با بصیرت پاسدار انقلاب اسلامی ، راه امام ، قانون اساسی و ولایت فقیه می باشند .


حجت الاسلام و المسلمین محمد علی صدوقی در هفتمین جلسه سال جاری شورای فرهنگ عمومی استان به 9 دی اظهارداشت: داشتن بینش معنوی و بصیرت از نیازهای اساسی جهت شناخت حق از باطل است.

وی ادامه داد: مردم در حمایت از توحید و نهضت عاشورا و ولایت فقیه ساکت ننشستند و با حرکت حماسی خود فعالیت دشمنان نظام را محکوم نمودند.
رئیس شورای فرهنگ عمومی استان یزد ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت چهارمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت امام زین العابدین (ع) به بیان ویژگی های آن حضرت پرداخت و گفت: امام سجاد(ع) توانست به نهضت عاشورا جاودانگی و ابدیت بخشد و موج این حرکت عظیم را در سراسر عام فراگیرسازد.
حجت الاسلام صدوقی همچنین 12 دی ماه سالروز سفر پر خیر وبرکت رهبر معظم انقلاب اسلامی را به استان گرامی داشت و افزود: مردم استان دارالعباده یزد در این روز با بصیرت و حضور و استقبال بی نظیر خود اعتقاد قلبی و مذهبی خود را به جایگاه و شخص رهبری اعلام نمودند.
نماینده ولی فقیه در استان یزددر ادامه به مصوبات سفر رهبر معظم انقلاب اسلامی و اجرایی شدن آنها اشاره و ضمن تشکر از مسئولین جهت پیگیری انتقال خط دوم آب به استان خواستار پیگیری بیشتر مسئولین و نمایندگان مجلس شورای اسلامی جهت اجرایی شدن انتقال خط دوم آب به استان شد.
غلامحسین دشتی معاون استاندار یزد نیز در این جلسه با گرامیداشت یاد و خاطره 9 و 12 دی ماه گزارشی را از روند برگزاری نمایشگاههای سازمانهای مردم نهاد در استان بیان نمود و خواستار توجه بیشتر به این نهاد ها شد

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا