شورای اطلاع رسانی استان یزد، به مناسبت فرا رسیدن سالروز سفر پر خیر و برکت رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) به استان دارالعباده یزد، بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی استانداری یزد، در این بیانیه آمده است؛ 12 دی هر سال که در تاریخ این استان به روز یزد، نامگذاری شده، گواه ولایتمداری، پیوند عمیق مردم خطه گهرخیز و استان دارالعباده و دارالعلم یزد و عشق اهالی اقلیم قنات و قنوت و قناعت به ولایت فقیه است.

دوازدهم دیماه 1386 نقطه عطف و برگ زرینی در دفتر پر از افتخار مردم این استان است كه در آن، مردم متدین و ولایتمدار یزد با حضور بی نظیر و سراسر عشق و علاقه خود، به استقبال سلاله پاک حضرت فاطمه زهرا (س) ، رهبر معظم انقلاب، حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدظله العالی) رفتند و با این حضور گرم و بی نظیر، دشمنان و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی را برای بار دیگر مأیوس کردند؛ تا این واقعه مهم به حماسه ای جاوید و ماندگار مبدل شود که هیچ گاه از خاطره مردم آئینه صفت،صادق، قدرشناس و نجیب این دیار پاک نخواهد شد.

در جریان این سفر پر از خیر و برکت که مردم این دیار آسمانی، سالها انتظارآن را می کشیدند، هر آنچه که به چشمان سر و دل می آمد؛ عشق و علاقه راستین به رهبر فرزانه ، مراد و مرشد زمانه و ولی امر مسلمین جهان بود که در فضائی پر از صداقت جلوه گر شد.

شورای اطلاع رسانی استان یزد، ضمن قدردانی از حضور گرم مردم انقلابی و متدین استان ، در مراسم گرامیداشت سالروز حماسه به یاد ماندنی و عاشورائی 9 دی، فرا رسیدن سالروز سفر رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) به استان یزد را گرامی داشته و از آحاد مردم شریف این استان دعوت می نماید تا در مراسم و برنامه های بزرگداشت آن حضور با شکوه و بی نظیر و این مناسبت خاطره انگیز، حضوری پویا و گسترده داشته باشند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا