پیام استاندار به مناسبت 12 دیماه سالروز سفر پرخیر و برکت مقم معظم رهبری  به استان یزد

یزدفردا "سرویس خبر:روابط عمومی:استاندار يزد به مناسبت فرا رسيدن 12 ديماه، سالروز سفر پرخير و بركت رهبر معظم انقلاب(مدظله العالي) و روز يزد پيامي صادر كرد.

 محمدرضا فلاح زاده در اين پيام آورده است:12 دیماه سال 1386 که به روز یزد نامگذاری شده است، نقطه عطفی در تاریخ سراسر افتخار مردم شریف استان است كه در آن، مردم متدین با حضور حماسی و بی نظیر خود در استقبال از فرزند آل یاسین، بار ديگر با مقتدا و ولي امر خويش و آرمانهای امام راحل عظيم الشان(ره) تجديد بيعتي دوباره نمودند. ملت مسلمان و عزيز استان يزد چه در آغازين روزهاي پيروزي انقلاب شكوهمند اسلامي و چه در دوران پرافتخار دفاع مقدس و چه در عرصه هاي عمران و سازندگي ميهن عزيز اسلامي نقش مهم و تاثيرگذاري را بر عهده گرفته اند و همواره در دفاع از آرمانهاي كبير انقلاب اسلامي، كيان كشور اسلامي و پشتيباني از اصل مترقي ولايت فقيه مجدانه در صحنه حضور داشته اند كه نمونه هایی از آن را در نهم ديماه سال 1388 و دوازدهم دیماه سال 1386 شاهد بوديم. بی جهت نیست که رهبر عظيم الشان انقلاب(مدظله العالی) در سفر پرخير و بركتشان به خطه دارالعباده و دارالعلم یزد ، از اين استان به عنوان مرکز دانش، هنر، کار و تلاش، ابتکار و ایمان و دین باوری یاد فرموده اند. این حماسه جاویدان كه هیچ گاه از خاطره مردم نجیب، قدرشناس و ولایتمدار این دیار پاک نخواهد شد تاثيرات عظيم معنوي و دستاوردهاي مهم اقصادي را براي استان به همراه داشت كه براي سالها تاثير آن بر جاي خواهد ماند. لذا بر همگان فرض است اين روز عزيز را در تاريخ زرين استان دارالعباده و دارالعلم يزد گرامي داشته و ياد آن را در خاطره ها زنده نگه دارند.

اینجانب در پايان بار ديگر ضمن گراميداشت 12 ديماه سالروز سفر پرخير و بركت مقام عظماي ولايت به استان يزد، موفقيت همگان را در راستاي آرمانهاي بلند حضرت امام خميني(ره) از درگاه خداوند متعال مسئلت مي نمايم.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا