جانشين نماينده ولي‌فقيه در سپاه:
مردم در 9 دي آخرين ميخ را بر تابوت فتنه‌گران كوبيدند


یزدفردا"سرویس خبر: جانشين نماينده ولي‌فقيه در سپاه پاسداران گفت: مردم در 9 دي سال گذشته آخرين ميخ را بر تابوت فتنه‌گران و ايادي استكبار جهاني كوبيدند و اين در تاريخ انقلاب مي‌ماند.


به گزارش خبرگزاري فارس از كرمان، حجت‌الاسلام والمسلمين مجتبي ذوالنور امروز در تجمع بزرگ عاشورائيان كرمان با اشاره به مصاحبه خود با يكي از خبرگزاري‌هاي داخلي در زمينه محكوم كردن حوادث داخلي توسط سران فتنه اظهار داشت: در اين مصاحبه اعلام كردم كه هرگز آنها حوادث روز عاشورا در تهران را محكوم نمي‌كنند، زيرا حركت، حركت انتخاباتي و براندازي است و بيانيه‌ها و موضع‌گيري‌ها را نشان مي‌دهد و آنها مي‌خواهند اين مسير را ادامه دهند.

وي بيان داشت: مردم از اين افراد فاصله گرفته‌‌ و راه خود را جدا كرده‌اند، تنها كساني كه پشت سر اين‌ها براي ادامه مسير براندازي هستند، ضدانقلابيون و مخالفان نظام، هتك كننده حرمت امام حسين (ع) و اهانت كنندگان به اين فرهنگ هستند.

ذوالنور‌ با اشاه به اينكه اگر سران فتنه از اين افراد هتك حرمت كننده به روز عاشورا اعلام انزجار كنند با چه جمعيتي مي‌خواهند‌ اين كار را ادامه دهند، تصريح كرد: سران فتنه نقش نخ تسبيح را ايفا مي‌كنند كه اين دانه‌هاي پراكنده مخالف نظام را التزام دادند و بستري براي آن‌ها فراهم كردند تا عليه انقلاب و ارزش‌هاي اين مردم عقده‌گشايي كنند.

ذوالنور گفت: ضدانقلاب براي هميشه تاريخ بايد منت‌كش سران فتنه باشد و دستشان از دامن آلوده سران فتنه جدا نكنند، زيرا اگر قبل از اين بستري كه فراهم كردند، هر حركتي اينگونه انجام مي‌دادند، به عنوان معاند، ضدانقلاب و برانداز با آن‌ها برخورد مي‌شد.

وي افزود: اما با فتنه‌اي كه تحت عنوان بهانه انتخابات سران فتنه فراهم كردند، ضد انقلاب فرصت و موقعيت پيدا كرده و عقده ديرينه خود را نسبت به اين مردم و ارزش‌هاي پذيرفته شده اين مردم خالي كردند و آن‌ها عقده‌گشايي كردند و كينه‌توزي خود را به نمايش گذاشتند.

ذوالنور تصريح كرد: كساني كه در اين مسير دچار لغزش شدند، اگر مختصر بصيرتي داشتند، دچار اين لغزش و فرو افتادن در دره بي‌بصيرتي نمي‌شدند.

وي خاطرنشان كرد:‌ جنگ ما در دوران فتنه جنگ سختي بود، اگر چه بخشي از مردم ممكن بود با تشخيص خودشان و وظيفه خودشان به هر كانديدايي كه دوست داشتند، راي دادند و مشكلي با مردم و جامعه نيست.

جانشين نماينده ولي‌فقيه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامي با اشاره به اينكه همه افرادي كه در انتخابات شركت كردند و به كانديداي مورد نظر خود راي دادند، انجام وظيفه كردند، اظهار داشت: اين افراد با حضور حداكثري خود در انتخابات وظيفه و تكليف خود را انجام دادند.

وي بيان داشت: وقتي حاميان سران فتنه مشاهده كردند كه گره زلف سران فتنه با استكبار جهاني گره خورده و اين مسئله برايشان آشكار شد، توبه كرده و مسيرشان را عوض كردند.

ذوالنور‌ تصريح كرد: 9 دي سال گذشته صرفا مربوط به كساني نبود كه به رئيس‌جمهور محبوب و اصولگرا راي دادند، بلكه بسياري از مردمي كه فريب جريان فتنه را خورده بودند، وارد معركه و عرصه شدند.

وي با بيان اينكه مردم كرمان تجمع سال گذشته 9 دي را فراموش نمي‌كنند، خاطرنشان كرد: نطق و بيان آتشين و روشنگرانه نماينده ولي‌فقيه در استان و امام جمعه كرمان و شعارهاي كوبنده مردم در محكوميت هتك حرمت به آرمان‌هاي مقدس مردم و عاشورا در سراسر استان و كشور تبديل به حركت و انقلاب ديگري شد.

ذوالنور‌ گفت: 9 دي به‌ عنوان يكي از محوري‌ترين و مهم‌ترين يوم‌الله انقلاب اسلامي رقم خورد و مردم آخرين ميخ را بر تابوت فتنه‌گران، آشوب‌انگيزان و ايادي استكبارجهاني كوبيدند و اين در تاريخ انقلاب مي‌ماند.

وي تصريح كرد: روز 9 دي باغ بصيرت مردم ما به گل نشست و حادثه بزرگ اين روز با حضور گسترده مردم اتفاق افتاد و در تاريخ انقلاب اسلامي اين روز به عنوان روز بصيرت ثبت شد.

ذوالنور با اشاره به اينكه بصيرت نياز به ملاك و معيار دارد، خاطرنشان كرد: اگر عده‌اي كه در دام فتنه گرفتار شدند و زير پرچم بعضي‌ها كه به ظاهر پرچم خط امام راحل را به دوش مي‌كشيدند، حركت نمي‌كردند و به آرمان‌هاي امام راحل توجه مي‌كردند، دچار اين ميزان آسيب و خسارت نمي‌شدند.

وي با بيان اينكه امام راحل فرمودند «روزي كه دشمن از شما تعريف كرد آن روز، روز عزاي شماست»، گفت: مردم اين مسائل را ديدند و براي هميشه از مسير فتنه توبه كردند و روي برگرداندند.

ذوالنور افزود: اوباما وقتي كه مي‌خواست جايزه صلح نوبل خود را تحويل بگيرد، در برابر صدها ميليون چشم كه به رسانه‌ها دوخته شده بود، خطاب به سران فتنه كشور ايران اعلام مي‌كند، من حركت شما را ديدم و از شما و اين حركت تقدير مي‌كنم و من فرياد شما را شنيدم و ما و مردم آمريكا با همه امكانات پشت سر و همراه شما هستيم.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا