درملاقات نماينده اردكان با وزير تعاون مطرح شد:
لازم است توجه ویژه ای به طرح های تعاونی که منجر به اشتغال می شود بعمل آید.


یزدفردا "سرویس خبر "روابط عمومی"نماینده مردم اردکان در دیدار با وزیر تعاون با تاکید بر اهمیت نقش و ویژگیهای بخش تعاونی در سیاستهای کلی نظام،بر رفع تنگناها و محدودیتهای فراروي این بخش تاکید نمود.

محمدرضا تابش در این دیدار با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری نسبت به بسط و توسعه بخش تعاوني و ارتقاء سهم این بخش در اقتصاد ملی به 25 درصد و تلاش مجلس و دولت برای تحقق این امر ، بر فراهم آوردن امکانات و الزامات لازم در این خصوص تاکید نمود .

تابش با اشاره به ماموریتهای مختلف این وزارتخانه در بخشهای اشتغال،مسکن مهر،سهام عدالت گفت: لازم است در جهت عملیاتی شدن این مأموریت ها ابزار وامکانات لازم در اختیار این وزارتخانه قرار گیرد.

وی وضعیت بخش تعاون در شهرستان اردکان را رو به رشد دانست وافزود: با توجه به ظرفیت شهرستان وپتانسیل هایی که وجود دارد لازم است توجه ویژه ای به طرح های تعاونی که منجر به اشتغال می شود بعمل آید.

در ادامه فلاح زاده مدیر کل تعاون استان در خصوص وضعیت بخش تعاون دراستان وجذب تحصیلات سرمایه در گردش وتعاونی های فعال در خصوص مشاغل خانگی گزارشی ارائه نمود.

سپس کمالی فرماندار شهرستان نیز خواستار توجه ویژه به بخش تعاون شهرستان به خصوص به اجرا درآمدن طرح مشاغل خانگی در شهرستان شد.

درادامه فتاحی رئیس اداره تعاون نیز گزارشی از عملکرد وضعیت بخش تعاون شهرستان شامل: پیشرفت پروژه مسکن مهر ، سهام عدالت ،تعاونی های دانش بنیان وفعالیت تعاونی های صنعتی ، عمرانی وخدماتی ارائه نمودند و همچنین از اجرای طرح مشاغل خانگی در قالب دو شرکت تعاونی در شهرستان اردکان خبر دادند.

وزیر تعاون نیزبا ابراز خرسندی و تقدیر از پیگیریهای مسئولانه نماینده مردم اردکان وسایرمسئولین استان وشهرستان در جهت پیشرفت بخش تعاون ،درخصوص درخواستهای مطروحه درخصوص رفع تنگناهای این بخش در سطح استان یزد و شهرستان اردکان توضیحاتی را ارائه نمود و نسبت به حل آنها قول مساعد پیگیری داد.


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا