پیام کانون مساجد استان یزد به مناسبت 12دی، سالروز ورود رهبری به یزد 

یزدفردا "سرویس خبر:دبیرخانه کانون مساجد استان یزد در پیامی 12دی سالروز ورود رهبری به یزد را گرامی داشته است.


دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان در پیام خود به مناست 12دی اعلام کرد: 12 دی سال اتحاد ملی و انسجام اسلامی، نقطه عطف و شورانگیز مردمان سخت کوش و مومن دیار بادگیرها، قنات ها و قنوت ها بود. روزی که در حافظه تاریخی مردمان این دیار از همیشه تا همیشه ثبت شد.



در ادامه پیام آمده است: روزی که ساعت به ساعت آن بهتر بگوییم لحظه به لحظه آن برگ های زرین و ماندگاری بر ورق های این دفتر پرافتخار افزود. مردم یزد سالیان سال بود چشم انتظار و تشنه دیدار مقتدا، رهبر فرزانه، وارث خمینی کبیر و نایب برحق منجی عالم بشریت مهدی فاطمه (عج) خامنه ای عزیز بودند. زمانی که خبر تشریف فرمایی مقام معظم رهبری به سمع همه عاشقان ولایت مدار یزدی رسید انگار که خداوند به آنها زندگی تازه ای عطا کرده است. پیر و جوان حتی کودکان سر از پا نمی شناختند واشتیاق و انگیزه ای وصف ناپذیر در قلوب اهالی دارالعباده متجلی شد.این کویر تشنه با آمدن مولایش سیراب شد برکت و رحمت الهی باریدن گرفت و شهر زودتر از همیشه جشن عید ولایت را برپا نمود.


این پیام می افزاید: رحمت الهی که مدت ها بود از سوی آسمان از این مردمان دریغ شده بود با حضور این مرد بااخلاص خدا، از سلاله پاک نبی باریدن گرفت و مردم باران و برف را تجربه کردند. خلاصه اینکه دیار دارالمومنین در محاصره رحمات های الهی قرار گرفت. یاد باد آن روزگاران یاد باد.


دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان یزد ضمن پاسداشت این روز خاطره انگیز و درخشان در حافظه تاریخ این شهر از همه این مردمان قدرشناس دعوت می کند تا با گوش سپردن به فرمایشات وارث خمینی کبیر حافظ اسلام و انقلاب پر افتخار ملت سلحشور ایران اسلامی باشند و با همبستگی خود اجازه هیچگونه تفرقه و گزندی را به دشمنان بی دین این میهن سرفراز ندهند.


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا