مرحله دوم جشنواره استانی جوانان مساجد یزد با معرفی نفرات برتر پایان یافت

یزدفردا "سرویس خبر:مرحله استانی جشنواره جوانان مساجد استان یزد در رشته های قران وهنرهای تجسمی با قرائت بیانیه هیات داوران و اعلام اسامی برگزیدگان پایان یافت.


در جشنواره قرآنی مدهامتان که در دو رده سنی زیر 16 و بالای 16 سال و در دو بخش خواهران و برادران برگزار شد، در بخش برادران بالای 16 سال محمدصادق طالبی در رشته قرائت، مصطفی راغب در رشته ترتیل، ابوالفضل زارع در رشته اذان و مهدی شایق در رشته ابتهال به عنوان نفرات برتر برگزیده شدند.


در همین بخش سید ماشاء اله موسوی در رشته حفظ کل، سید علیرضا میردهقان در رشته حفظ 15 جزء و مجتبی محسنی راد در رشته 5 جزء به عنوان نفرات برتر معرفی شدند، در بخش برادران زیر 16 سال نیز محمدعلی یعقوبی در حفظ کل و محمدعلیاقبالی در حفظ یک جزء به عنون نفرات برتر معرفی شدند.


در بخش برادران زیر 16 سال نیز هیئت داوران علی حیدری در رشته قرائت، علی پور انتظاری در ترتیل و علی دشتی در رشته اذان را به عنوان نفرات برتر و شایسته تقدیر معرفی کرد.


در بخش خواهران نیز بتول حیدری در رشته حفظ کل، اکر کریمی در رشته حفظ 15 جزء و اکرم جعفری در رشته حفظ 5جزء به عنوان نفرات برتر و شایسته تقدیر معرفی شدند.


هیئت داوران در بخش قرائت خواهران مهدیه ناصر پور و در بخش ترتیل نجمه راه گل را به عنوان نفرات برتر معرفی کردند.


همچنین هیئت داوران نفرات برتر جشنواره هنرهای تجمسی جوانان مساجد استان یزد را معرفی کرد.


در بخش عکس های ارسالی به جشنواره راحله دهقان از کانون امام سجاد(ع)، مصطفی سلمانی از کانون فرهنگی هنری امام هادی(ع) و احمد خوشنویس به ترتیب به عنوان نفرات اول تا سوم معرفی شدند.


در بخش پوستر(گرافیک) نیز هیئت داوران علیرضا برهمند را نفر اول، نصرالله محمودی را به عنوان نفر دوم و احمد خوشنویس را به عنوان نفر سوم شایسته تقدیر دانست.


در بخش طراحی نیز هئیت داوران برگزیده ای نداشت و در بخش نقاشی هیئت داوران ندا سرداری را به عنوان نفر سوم معرفی کرد.


همچنین هیئت داوران در بخش کاریکاتور محمد روشن بین و خلیل زارع را به عنوان نفرات اول تا دوم معرفی کرد.


هیئت داوران، در بخش خوشنویسی بی بی صغری اقبالی و علیرضا افتخاری پور را به ترتیب به عنوان نفرات اول تا دوم و امیرحسین کریمی و صدیقه منتظری را به صورت مشترک به عنوان نفرات سوم معرفی کرد.


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا