عزیزا... سیفی فرماندار یزد در آستانه 12 دی سالگرد سفر مقام معظم رهبری به یزد
:
حقیقتا سفر مقام معظم رهبری برای یزد پر از شادی و امید بود


یزدفردا "سرویس خبر :عزیزا... سیفی فرماندار یزد در آستانه 12 دی سالگرد سفر مقام معظم رهبری به یزد آن را برای مردم یزد بسیار مبارک برشمرد و اظهار داشت حقیقتا سفر مقام معظم رهبری برای یزد پر از شادی و امید بود که نور وحدت را در دل مردم و مسئولین روشن تر نمود و مسئولین انرژی صدچندانی برای اجرای وظایف خود پیدا کردند.


سیفی همچنین گفت این سفر که سراسر خیر و برکت بود در زمینه های اساسی و مهم استان و شهرستان مصوبات بسیار خوبی به همراه داشت و مسئولین استان با تمام توان در حال اجرا و پیگیری آن هستند. وی ادامه داد نوع مصوبات نشانگر عمق درک ایشان از مسائل و مشکلات روز یزد میباشد که امید است با تلاشهای بی وقفه ای که صورت میگیرد مردم نتیجه و اثرات مفید آن را در امور زندگی خود لمس کنند.


فرماندار یزد این اتفاق خوشایند که با حضور باورنکردنی مردم ولایت مدار یزد در استقبال ایشان همراه بود را در تاریخ استان بی سابقه دانست و عنوان کرد بعد از گذشت سالها از انقلاب, چنین استقبال با شکوهی جز نشان عشق و اعتماد به ولایت نیست. وی اظهار داشت مردم ولایت مدار یزد با حضور گسترده و میلیونی خود بار دیگر مهر تایید بر بیعت خود با ولایت بستند. آنها در رویارویی با تمام مشکلات و سختی ها نه تنها از نظام دلسرد نشدند بلکه روز به روز بر عهد خود پایبند تر شدند.


فرماندار يزد گفت: به دليل اهميت اين سفر اين روز در تاريخ يزد بعنوان روز يزد ماندني شد در سفر مقام معظم رهبري در شهرستان يزد 138 پروژه به تصويب رسيد كه خوشبختانه 89 پروژه به اتمام رسيد و بقيه با پيشرفت فيزيكي بالاي هشتاد روبرو است.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا