مختصري پيرامون مراسم توديع محمدرضا باغستاني و معارفه محمدكاظم رحيمي نژاد

هفته نامه آیینه یزد

حجت الاسلام والمسلمين محمدعلي صدوقي نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه يزد اعلام نمود از انتصاب مدير كل جديد آموزش و پرورش مطلع نبوده و به احترام جامعه فرهنگيان و براي قدرداني از زحمات معلمان و مسئولان فرهنگي روز شنبه 4/10/89 در جلسه توديع و معارفه در سالن تربيت معلم شهيد دكتر پاك نژاد شركت كرده است. حجت الاسلام صدوقي ضمن بيان مطالبي پيرامون اهميت فرهنگ و امر آموزش و پرورش به محمدكاظم رحيمي نژاد مدير كل جديد متذكر شد: در انتصابات تحت تاثير اين و آن قرار نگيرد و مستقل باشد، ‌مثلاً كساني را به سبب اينكه با ما پالوده خورده اند دعوت به كار نكند و يا فردي را بدان علت كه در رستوراني حاضر شده كه مخالفان ما در آنجا غذا مي‌خورده اند از كار بركنار ننمايد.


جلسه معارفه و توديع با سخنراني استاندار، مديران كل قبلي و فعلي آموزش و پرورش و قائم مقام وزير به مدت بيش از 3 ساعت و در نهايت يك روز تعطيل شدن كار عده اي از مديران و مسئولان بويژه افرادي كه از شهرستانهاي اطراف آمده بودند، طبق معمول و با تعريف و تمجيد از فرهنگيان و مديران و تقدير و تشكر از مقام وزارت آموزش و پرورش و با يادآوري اين نكته كه 17 سال است يزد در رتبه اول قبولي كنكور قرار دارد به پايان رسيد. نام تعدادي از مسئولان ادارات و دوايري كه حضور داشتند قرائت شد. قائم مقام وزير و هيات همراه كه از بودجه دولت و بيت المال هزينه نموده و با صرف وقت از تهران به يزد آمده بودند حتي به مدت 10 دقيقه اجازه ندادند نه در جمع كه در گوشه اي بنشينند تا يك يا چند نفر از معلمان و فرهنگيان يزدي بتوانند به بحث و تبادل نظر و يا ارائه نظريات و اعلام مشكلات و مسائل مربوط به آموزشگاه‌هاي استان، معلمان و بازنشستگان و دانش آموزان يزدي بپردازند.


بدان اميد كه به خواست پروردگار كليه مسئولان توفيق حاصل نمايند با درايت و كفايت و با مساعدت و همگامي و همكاري يكايك فرهنگيان مومن و متعهد و مردم علاقه مند و صبور يزد در جهت پيشبرد امر تعليم و تربيت در اين مرز و بوم گام هايي موثر‌تر از پيش بردارند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا